Olivat autokorjaamolta soitelleet liittyen kirjalliseen tarjouspyyntööni. Kerron miksi se ärsyttää
Automobiilini on noin tonnin maksavien korjausten tarpeessa enkä halua käydä hommaa läpi puhelimessa, vaan haluan kaikesta sovitusta mustaa valkoisella, kun on isompi raha kyseessä.
Mietin, että pitäisikö soittaa takaisin ja pyytää puhelun lopuksi viestiä, vai jäädä vain odottamaan heiltä viestiä ja jos sitä ei saavu, menen muualle rahoineni.
Kommentit (21)
Ne ovat lukeneet juttujasi tällä palstalla ja haluavat eroon sinusta mahdollisimman pian, muuten vielä kymmenen vuoden jälkeenkin tätä puidaan.
No lumihiutale voi hinauttaa romunsa muualle.
Taidat Ap olla ehkä painosanalla ehkä aika hanka asiakas. - Ei kai se, että autokorjaamolta soittava tarkoita vielä sitä, etteivätkö he voisi suosua myös pyyntöösi saada kirjallinen verisokin. - On siis mahdollista -näin siis luulen. että soittavat ja kysyvät tai haluaisivat tarkentaa jotain. Voin toki olla väärässsäkin.
Tolla asenteella palvelua saa varmasti odottaa kauan. Mitäs jos olisit vastannut siihen puheluun, kuunnellut heidän tarjouksensa ja pyytänyt lopuksi heitä lähettämään saman tarjouksen sähköpostiisi. Asiat on ihan niin vaikeita millaisiksi ne itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Taidat Ap olla ehkä painosanalla ehkä aika hanka asiakas. - Ei kai se, että autokorjaamolta soittava tarkoita vielä sitä, etteivätkö he voisi suosua myös pyyntöösi saada kirjallinen verisokin. - On siis mahdollista -näin siis luulen. että soittavat ja kysyvät tai haluaisivat tarkentaa jotain. Voin toki olla väärässsäkin.
XDDDDD
En ole hankala asiakas, haluan vain mustaa valkoisella sovituista asioista ja hinnasta. Miksi eivät voi laittaa viestiä perään, kun en ole vastannut puhelimeen??
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella palvelua saa varmasti odottaa kauan. Mitäs jos olisit vastannut siihen puheluun, kuunnellut heidän tarjouksensa ja pyytänyt lopuksi heitä lähettämään saman tarjouksen sähköpostiisi. Asiat on ihan niin vaikeita millaisiksi ne itse tekee.
No minä olin ihan nukkumassa silloin ja puhelin äänettömällä. En ole jättänyt vastaamatta tarkoituksella.
Kuulostat epävarmalta ja epäilet huijataanko sinua kenties. Periaatteessa syytät jo kättelyssä korjaamoa huijauspuljuksi. Siitä ei kukaan tykkää.
Sinä koet tulleesi ignooratuksi, mutta oikeesti olet itse ignoorannut korjaamon yhteydenoton.
Kun en nyt oikein ymmärrä, että mitä sellaista tarjouspyynnössäni oli mitä ei voi viestillä kommentoida. Kysyin hintaa ja vapaita aikoja. Kerroin mitä vikaa on (joo ei pitäisi kertoa asiakkaana, etteivät laskuta turhasta, mutta nämä viat on toisaalla jo todettu, siksi mainitsin ne.)
No soitan sitten takaisin, mutta en siltikään ymmärrä miksei sitä viestiä voi laittaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat epävarmalta ja epäilet huijataanko sinua kenties. Periaatteessa syytät jo kättelyssä korjaamoa huijauspuljuksi. Siitä ei kukaan tykkää.
Totta kai epäilen, ei ole harvinaista, että tietämätöntä asiakasta yritetään huiputtaa autokorjaamoissa. En ota sitä riskiä, että puhelimessa hinnaksi on sovittu 900 € ja autoa hakiessani hinta onkin yli tonnin.
Viestissä voi kieltää kaikki ylimääräiset korjaukset ja sitten siitä on todiste. Puhelimessa voi sanoa mitä tahansa, laskuttaa liikaa ja sitten on ainoastaan sana sanaa vastaan.
autokorjaamot ovat kyllä jämähtäneet 80-luvulle. Sähköinen asiointi liki mahdotonta. Minä olen töissäollessa kutakuinkin kokoajan varattuna palavereissa, joten ei minullakaan ole aikaa soitella korjaamolle. Sähköisesti koitin huoltoaikaa saada mutta ei onnistu, ei sitten kirveelläkään. Ovat koittaneet soittaa 3 kertaa jo minulle mutta minkäs teet kun samaan aikaan olet toisessa puhelimessa.
Tää taitaa olla nyt se miekkoshullu??
Olen itse autolalla pienehkössä yrityksessä ja voin kertoa, että Ap (inan) tyyppisistä venkuilijoista pitää hankkiutua eroon heti kättelyssä. Jää sitten aikaa ja tarmoa tehdä hyvää ja tuottavaa työtä järkeville asiakkaille. Ihan varma ja useimmille selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat epävarmalta ja epäilet huijataanko sinua kenties. Periaatteessa syytät jo kättelyssä korjaamoa huijauspuljuksi. Siitä ei kukaan tykkää.
Totta kai epäilen, ei ole harvinaista, että tietämätöntä asiakasta yritetään huiputtaa autokorjaamoissa. En ota sitä riskiä, että puhelimessa hinnaksi on sovittu 900 € ja autoa hakiessani hinta onkin yli tonnin.
Tottakai hinta voi nousta jos vaikka pultit on niin lujassa että niitä pitää porata tai rälläköidä irti joka teettää lisätöitä tai letkut on niin hapertuneita että hajoaa irrottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella palvelua saa varmasti odottaa kauan. Mitäs jos olisit vastannut siihen puheluun, kuunnellut heidän tarjouksensa ja pyytänyt lopuksi heitä lähettämään saman tarjouksen sähköpostiisi. Asiat on ihan niin vaikeita millaisiksi ne itse tekee.
No minä olin ihan nukkumassa silloin ja puhelin äänettömällä. En ole jättänyt vastaamatta tarkoituksella.
Takaisinsoittaminenon poissuljettu idea?
Ehkä tarkoituksella eivät vastaa kirjallisesti, koska siitä jäisi todisteet, mitä oikeasti on sovittu ja mihin hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarkoituksella eivät vastaa kirjallisesti, koska siitä jäisi todisteet, mitä oikeasti on sovittu ja mihin hintaan.
Sitä tässä epäilenkin. Siksi en tiedä haluanko edes soittaa takaisin.
Mielestäni tuo on aika huonoa palvelua. Ignooraavat viestin, soittavat, ei vastausta, eivät laita viestiä perään. Ei kauhean hyvä vaikutelma tule.
Ap