Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko maalaa kivaa?

Vierailija
28.04.2009 |

Haluan maalle (asutaan helsingissä) haluan oman pihan ja pihasaunan, järven lähelle, et voi kesäiltana vaikka pyöräillä uimaan.. Talvisin nauttisin tulen loimusta takassa ja kun olisi tilaa, voisin hommata vaikka kangaspuut! Ja lapset saisivat elää puhtaassa ilmassa ja vapaammin? Kerro missä uudellamaalaa/itä-uudellamaalla olisi lapsiperheelle suotuisat olot, eli löytyisi kauppa ja koulu, mitä eiu heti olla lopettamassa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se taitaa olla vielä Päijät-hämettä.

Etelä-Orimattilasta ajaa 45min Helsinkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla