Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko maalaa kivaa?
28.04.2009 |
Haluan maalle (asutaan helsingissä) haluan oman pihan ja pihasaunan, järven lähelle, et voi kesäiltana vaikka pyöräillä uimaan.. Talvisin nauttisin tulen loimusta takassa ja kun olisi tilaa, voisin hommata vaikka kangaspuut! Ja lapset saisivat elää puhtaassa ilmassa ja vapaammin? Kerro missä uudellamaalaa/itä-uudellamaalla olisi lapsiperheelle suotuisat olot, eli löytyisi kauppa ja koulu, mitä eiu heti olla lopettamassa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka se taitaa olla vielä Päijät-hämettä.
Etelä-Orimattilasta ajaa 45min Helsinkiin.