Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korjata vääryys?

Huijattuolo
19.02.2021 |

Olen useasti vuokrannut auton eräältä yritykseltä. Olen ajanut, tankannut ja palauttanut auton aina säntillisesti. Tankki on aina ihan täynnä, ja sopimuksen mukaan olen tankannut ajon jälkeen sen taas täyteen. Eräänä päivänä olis taas vuokrannut auton, mutta minun ei tarvinnutkaan ajaa sillä kuin tien toisella puolella olevalle huoltoasemalle noutamaan matkahuollon paketin. Matka oli siis todella lyhyt, joten en pystynyt tankkaamaan autoon mitään, koska tankki oli edelleen ihan täynnä. Palautin auton ja oletin, että kaikki on ok.
Sain parin päivän kuluttua s-postin, jossa minulta penättiin kuittia tankkauksesta ja esitettiin 50euron maksuvaatimus tankkaamattomasta autosta, mikäli kuittia ei löydy. Vastasin heille, että olin ajanut niin lyhyen matkan, että en ollut voinut tankata, koska tankki täynnä. Heidän mielestään tankkiin olisi mahtunut 52 sentin arvosta bensaa. Siis 52 sentin! Näin ollen laittavat minulle 50e laskun ”tankkauskulusta ja toimistokulusta.” Tiukan viestittelyn jälkeen he sanoivat ”kohtuullistavansa” laskun 15euroon, mutta sekin tuntuu todella pahalta, kun en ole tehnyt mitään väärin. Sanomattakin selvää, että en vuokraa heiltä enää ikinä autoa, menettivät kanta-asiakkaan, mutta tekisi mieli tehdä tästä valitus jonnekin. En ole maksanut sitä 15 euroa heille ja olen pyytänyt useaan otteeseen heidän johtoa olemaan yhteydessä asian selvittämiseksi. Kyseessä perheyritys, jonka omistajat eivät suostu vastaamaan yhteydenottoihini. Mitä tässä voi enää tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Taitaa olla heillä aika tiukkaa nyt eikä yhtään pelisilmää häviävätkö vai voittavatko siinä, että saavat 15 €, mutta menettävät asiakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi