Lue keskustelun säännöt.
Lappilaiset kyläyhteisöt negatiivisia
07.02.2021 |
Kertokaa hyvät ihmiset minkä tähden itäisen Lapin kylissä ihmiset on niin kamalan negatiivisia?
Kommentit (2)
Hienoja ihmisiä, jätä ne rauhaan, bimbohipsteri.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä pohjoisemmaksi menet, sitä kielteisempää on asennoituminen kaikkeen.