Onko sinulla ylipainoa?
Kommentit (53)
On. Vaaka näyttää 80 kiloa ja pituutta on 168 cm. Kesäksi pitäisi saada kaikki ylipaino pois. Aiemmin olen ollut normaalipainossa, mutta eron jälkeinen elämä toi lisäkilot.
Eipä ole enää.Sain ylipainon pois.Oli pakko laihduttaa kun tuli terveysongelmaa.
Aivoverenkiertoon tuli häiriötä ja sitten tuli vielä D2.
Peilistä kun katsoo niin on, bmi tosin sanoo muuta (bmi 20)
On. 165 cm, 68,5 kg. Kilon kun sais tiristettyä pois, olisin normaalipainon ylärajoilla. Nyt siis lievästi ylipainoinen.
No kele, onhan tuota 158cm/78kg .
Revi siitä!
On, noin 30 kg. En enää edes yritä laihduttaa sitä pois, 10 v yritin ja lihoin aina vaan jojoilukierteessä lisää..
Vierailija kirjoitti:
On. Ainakin 50kg.
Kylläpä olet hyvässä läskissä ja lihassa.
En käytä vaakaa mutta oletan että minulla hieman ylipainoa. Ainakin kroppani on sitä mallia mitä nykyään pidetään pulskana.
Just tämmönen https://a.1stdibscdn.com/william-etty-paintings-19th-century-english-st…
Kumppani väittää että en ole lihava joten korkeintaan pulska.
Vierailija kirjoitti:
En käytä vaakaa mutta oletan että minulla hieman ylipainoa. Ainakin kroppani on sitä mallia mitä nykyään pidetään pulskana.
Just tämmönen https://a.1stdibscdn.com/william-etty-paintings-19th-century-english-st…Kumppani väittää että en ole lihava joten korkeintaan pulska.
Tuo on täysin normaali vartalo, en ymmärrä miten nykyään tuollaistakin muka pidetään ylipainoisena. Ties mistä ne on ne rajat repäissyt. Naisella pitää olla vähän enemmän rasvaa reisissä, se ei varmasti kenenkään elinikää lyhennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ainakin 50kg.
Kylläpä olet hyvässä läskissä ja lihassa.
Jep. Onneksi olen sentään aika pitkä, niin ei tarvi ihan pyörimällä kulkea.
10 kiloa normaalipainoon. Nyt laihdutan ja moni ihmettelee, että miksi kun en oo lihava. No kyllä oon. On tullut viime vuoden aikana nää kilot. :(
Muutama kilo, eli lievässä ylipainossa mennään.
On joo, pitäis painaa n. 9 kg vähemmän niin olisin normaalipainon yläpäässä.
166/77
Miksi kysyt?
On, 40 kiloa.