Miksi hitossa asiointi on tänä päivänä tehty niin vaikeaksi?
Kaikki kehittyy paremmaksi... Tai ainakin luullaan niin...
Tiedän ettei täällä avautuminen auta mitään mutta kun ärsyttää että asioiden käsittely on mennyt ihan hemmetin sekavaksi!
Tein siis ostoksen netissä jossa verkkomaksu piti toteuttaa klarnan kautta. Maksoin maksun ja kun piti palautua verkkosivustolle maksun jälkeen, verkkokaupan sivu tilttasi ja ostoskorini ei mennytkään perille mutta maksu tililtäni oli kyllä lähtenyt.
Tilanne ei ollut minun vikani mutta sen jälkeen olen saanut soittaa 3 puhelua, olla yhteydessä chatin välityksellä asiakaspalveluun josta lopulta olen saanut ohjeet siirtyä rahanpalautus lommakkeen täyttöön ja vieläkään en tiedä menikö tämäkään oikein?
Kommentit (5)
Voi voi kyllä on pienet huolet. Suomessa kaikki toimii tosi hyvin verrattuna muihin maihin ihan EU:n sisälläkin.
Chattirobotit on aivan syvältä. Jos joku oikea ihminen chattaa, se on jees. Robotit ei yleensä tajua kysymyksiä.
Joo, mutta kenen vika se oli, kun sivu tilttasi?
Noita tapahtuu verkossa toistuvasti, ei sille oikein mitään mahda.
Kaikki on mennyt tosi hankalaksi.
Jos pitää nostain valittaa jollekin yritykselle, pitää ottaa yhteyttä pääjohtajaan, ennenkuin mitään tapahtuu.
Jos huomaa jonkun laillisuutta vastustavan epäkohdan, niin mikään muu ei auta kuin yhteys oikeuskansleriin.
Näitä väyliä olen joutunut käyttämään ennenkuin asiat lutviutuu.
Miksi lähin virkamies tms ei voi hoitaa asiaa kuntoon?
Kysyn vaan.🙄
Monesti se raha palautuu automaattisesti tilille, en mä pienten summien perään ala heti kysellä.