Miksi edelleen vaadit esimiestä paikalle, vaikka aspa jo sanoi esimiehensä sanovan sinulle täysin saman asian?
Tuhlaat vain omaa aikaasi, aspan aikaa ja aspan esimiehen aikaa.
Sitten kehtaat vielä alkaa nillittämään esimiehelle, kun esimies toteaa aspan toimineen ja neuvoneen 100% oikein.
Pitääkö sinun päästä tappelemaan ihan vain tappelemisen iloksi vai missä mättää?
Kommentit (78)
Koska olen tavannut 100 aspaa, jotka puhuu pazhkaa.
Sincc
Aspa puhuu pazhkaa
Sehän riimaa !
Sincc
Suurin syy heillä on typeryys.
Toiseksi suurin syy on uskomaton tietämättömyys.
Eipä ole vielä koskaan tarvinnut moiseen ryhtyä.
Aspa on usein pihalla kuin lumiukko. Eikä minua huoleta aikanne tuhlaaminen yhtään, kun siksi olette siellä että saan asiani hoidettua. Mitä jos vain tekisit työsi?
Yleensä nämä ovat narsisteja. Heille "kuuluu" erityiskohtelu.
Varmaan siksi, että kun ei aspalla (= sinulla, ap) äly riitä muuhun kuin turhaan uhkailuun, on mentävä esimiehen puheille. Mitä väliä sillä on minulle, mitä sinä höpötät? Etkö ymmärrä, että haluan puhua esimiehelle? Kuulostat niin epämiellyttävältä ihmiseltä, että sinut nähdessäni pyytäisin toisen asiakaspalvelijan muutenkin.
Siksi, koska aspa oli väärässä ja sain lopulta selvitettyä asian oikean henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että kun ei aspalla (= sinulla, ap) äly riitä muuhun kuin turhaan uhkailuun, on mentävä esimiehen puheille. Mitä väliä sillä on minulle, mitä sinä höpötät? Etkö ymmärrä, että haluan puhua esimiehelle? Kuulostat niin epämiellyttävältä ihmiseltä, että sinut nähdessäni pyytäisin toisen asiakaspalvelijan muutenkin.
Tuollaisia suomalaiset nykyään ovat.
Sinäkin vaan auot päätäsi.
Mikä riivaa?
tuota kysytään pers.häiriö kyselyssä.
Ne luulee että "oikeus puhua esimiehen kanssa" kuuluu ihmisoikeuksiin
Parasta oli kun hädin tuskin 20v miehenalku alkoi inisemään että haluaa esimieheni paikalle. Ei tullut.
Meillä taas esimies on ihan pihalla käytännön asioista ja miten päätöksiä tehdään, että joo, saa pyytää vapaasti paikalle ja vaikka sen tuttavajuristin joka löytyy kaikilta ärhentelijöiltä. Siinä vaan menee kaikkien aika hukkaan.
Oi, nämä "i WaNt t0 TaLk t0 ThE mAnAgEr"-Karenit on niin tuttu (ja raskas) ihmistyyppi
Vierailija kirjoitti:
Oi, nämä "i WaNt t0 TaLk t0 ThE mAnAgEr"-Karenit on niin tuttu (ja raskas) ihmistyyppi
Paljon pahempi ja yleisempi on tämä tympeä ihmistyyppi joka änkeää aspan hommiin eikä pärjää. Sitten kirjoitellaan piikikkäitä aloituksia palstalle, aloittaen aina: miksi uskot... Miksi vaadit... Miksi sinä sitä ja tätä.
Meillä töissä nämä oli ihan vitsi. Meidän erittäin pätevä aspa kertoi, että tätä teidän tapausta koskee nämä ja nämä lait ja säännöt, ja tulos olisi x.
Haluttiin esimies paikalle. Aspa totesi, että hän sanoo tämän ihan saman asian. Ei auttanut. Minun työni keskeytettiin, ja haettiin minut paikalle, jolloin sanoin sanasta sanaan saman vastauksen, ja jätin heidät keskenään hoitamaan asian loppuun.
Se ei valitettavasti auttanut asiakasta yhtään vaan päinvastoin, koska minä ja aspa käsiteltiin nämä asiat sitten yhdessä, ja asiakkaan v*ttumaisuus ei yleensä paranna minullakaan motiivia ylimääräiseen palveluun. Ihminen minäkin vain olen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä nämä oli ihan vitsi. Meidän erittäin pätevä aspa kertoi, että tätä teidän tapausta koskee nämä ja nämä lait ja säännöt, ja tulos olisi x.
Haluttiin esimies paikalle. Aspa totesi, että hän sanoo tämän ihan saman asian. Ei auttanut. Minun työni keskeytettiin, ja haettiin minut paikalle, jolloin sanoin sanasta sanaan saman vastauksen, ja jätin heidät keskenään hoitamaan asian loppuun.
Se ei valitettavasti auttanut asiakasta yhtään vaan päinvastoin, koska minä ja aspa käsiteltiin nämä asiat sitten yhdessä, ja asiakkaan v*ttumaisuus ei yleensä paranna minullakaan motiivia ylimääräiseen palveluun. Ihminen minäkin vain olen.
Kukaan teistä ei ole hyvä työssään kun suhtaudutte asiakkaaseen noin. Mutta hyvä aspa onkin harvinainen.
Ehkä just tollasten valittajien ja huomionhakuisten asiakkaiden takia itsepalvelu lisääntyy. Ei kukaan halua olla sylkykuppina ja kuulla haukkuja oikein tehdystä työstä. Asiakaspalvelijat eivät ole yksinkertaisten henkilöiden itsetunnonpönkittämistä ja terapointia varten, silloin pitäisi ymmärtää hakeutua muualle kuin asiakaspalvelijan pakeille.
Vai haluaako itsekeskeiset nillittäjät maksaa lisää siitä, että palkataan kriisiterapeutteja heitä varten, kun kerran myymälät ja konttorit on sitä varten? Ei terapiaan meneminen ole enää mikään häpeä tai noloa, julkisella paikalla räyhääminen ja ventovieraan ihmisen haukkuminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä nämä oli ihan vitsi. Meidän erittäin pätevä aspa kertoi, että tätä teidän tapausta koskee nämä ja nämä lait ja säännöt, ja tulos olisi x.
Haluttiin esimies paikalle. Aspa totesi, että hän sanoo tämän ihan saman asian. Ei auttanut. Minun työni keskeytettiin, ja haettiin minut paikalle, jolloin sanoin sanasta sanaan saman vastauksen, ja jätin heidät keskenään hoitamaan asian loppuun.
Se ei valitettavasti auttanut asiakasta yhtään vaan päinvastoin, koska minä ja aspa käsiteltiin nämä asiat sitten yhdessä, ja asiakkaan v*ttumaisuus ei yleensä paranna minullakaan motiivia ylimääräiseen palveluun. Ihminen minäkin vain olen.Kukaan teistä ei ole hyvä työssään kun suhtaudutte asiakkaaseen noin. Mutta hyvä aspa onkin harvinainen.
Mikä aspasta tekee huonon siinä vaiheessa, kun aspa kertoo miten asia on, eikä esimieheltä tule eri vastausta?
Mä en kuulopuheita kuuntele. Keskustelen vain johdon kanssa.