Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa miksi jotkut jättää työpaikalla vessan oven auki
20.05.2009 |
poistuessaan vessasta? Tekevätkö kotonakin vastaavaa "tuuletusta"? Mitä voisin oveen laitettavaan huomautukseen kirjoittaa hauskasti, antakaas jokin idea vetävästä komennosta laittaa ovi kiinni. En kestä enää työkavereiden paskan hajua. Työhuoneeni on ihan vessan vieressä.
Kommentit (3)
jotenkin se aina vaan jäi. nyt ku lapset on muutaman kerran tukkinu vessan tunkemalla sen täyteen paperin, olen oppinut laittamaan oven kiinni jotta kuulen kun joku sinne menee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Paljon parempikäytöksisiä meidän työpaikan äijät kuin ämmät.
ap