Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Lastesi pph:n ikä?Tai oma ikä,jos toimit pph:na?

Vierailija
05.05.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni pph syntynyt vuonna 1956. Maailman ihanin hoitaja!

Vierailija
2/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja IHANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias pph.

Vierailija
4/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, pätevä ihminen :)

Vierailija
5/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole koskaan yksikään hoitolasteni vanhemmista kysynyt ikääni. Lapset nyt kyselee, mutta ei ne sitä muista. Sama lapsi voi kysyä ikää vaikka joka päivä.

Vierailija
6/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellamme on mies pph:na.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pph:na 21-vuotiaana..

Vierailija
8/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli silloin 53v ->aika kamala tapaus. Pakotti syömään, piti tosi tiukan kurin ja ulkoili ihan liian vähän



Toinen oli 59v ->aivan ihana hoitaja, ei MITÄÄN valittamista



Kolmas oli 28v ->ihan kiva, touhusi paljon lasten kanssa, lapset tykkäsi hänestä mielettömästi, tekivät retkiä, askartelivat, siellä oli paljon eläimiä jne. Ainoastaan ruoka-asiat harmittivat, koska hoitaja syötti tosi paljon makeaa eli joka päivä oli jälkiruokaa ja lisäksi vielä leipoivat lasten kanssa kotiinki asti pullaa tmv epäterveellistä ainakin kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi