Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten korona vaikuttaa joulun viettoosi?
Kommentit (10)
Ei millään tavalla. Oikein hyvin sopii ohittaa se ja käydä hankikävelyllä keskipäivällä.
Luen vanhoja muistiinpanoja, kun ei tarvitse kylästelläkään.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3983474/myos-potilaiden-etakonsultaatio…
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mitenkään. Olen erakko ja ollut aina yksin jouluna aikuisiällä.
Ei mitenkään. Rahan puute vaikuttaa.
niin kuusi on ja pari pakettii eli tähän asti ennallaan mutta ilmeisesti en hae baarista panoseuraa ainakaan aattona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaan vain oman perheen kesken. Odotan innolla. 😊
Ei mitenkään.
Meidän suvussa ei kukaan ole hysteerinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vaikuta mitenkään. Mennään yhdelle sukulaiselle.
Vihdoinkin voi viettää joulun itsekseen. Introvertin unelma.
Alue: Aihe vapaa
Joulusaunassa 5 metrin välit.