Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sen sanon, että asiakkaan syyllistäminen on vihoviimeinen tapa hoitaa asioita

Vierailija
07.12.2020 |

Jotkut nettivaatekaupat vinkuvat siitä, että asiakkaat tilaavat liikaa ja palauttavat.

Ööö ensinnäkin joko pidät nettivaatekauppaa ja hyväksyt sen, että asiakkaalla on lain mukainen 14 vrk palautusoikeus etäkaupassa, tai sitten lopetat puljun pyörityksen.

Minusta se miten liikkeet syyllistävät asiakkaitaan on todella alhaista. Ei voi olla liian vaikeaa esimerkiksi rajoittaa KAIKKIEN tilausmäärää esim. 5 kpl vaatteita per tilaus. Ja peräjälkeen ei voi tehdä useampia tilauksia, vaan vasta ajan x jälkeen.

Tuollaiset julkisesti asiakkaitaan mollaavat eivät sovi vaatebusineksen pariin. Tietävät kyllä tasan tarkasti, että vaatteita kuljetellaan eestaas ja pakokaasut pilaavat maailman ja katastrofin ainekset ovat kasassa, ja silti päättävät pysyä alalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pyöriteltiin silmiä, kun kerroin, että eräässä kaupassa töissä ollessani minua ahdisti se rojun määrä mitä asiakkaat raahasivat kassalle. Sellaista maailman turhinta tilpehööriä ja ne ostoskasat olivat VALTAVIA. Suorastaan muovi-yms.-krääsävuoria.

Mutta ei sielläkään aspat syyllistäneet asiakkaita, että hyi olkoon että kehtaattekin ostaa tuollaisia roinavuoria! Ihan päivänselvä asia, että jos kauppaa pyörittää, niin karut faktat pitää vain sietää.

Vierailija
2/3 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis palstalla pyöriteltiin silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin ärsyttää holtittomat ihmiset jota sotkevat muidenkin asiat, vaikken mitään kauppaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi