Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Psykopaattieksäni on vihainen
03.11.2020 |
Hän lupasi tehdä minut hulluksi, mutta sekosikin itse sitä yrittäessään. On nyt äärimmäisen vihainen siitä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo löytänyt itsellesi uuden psykopaatin?
Hyvä kysymys. Yhden psykon jälkeen on parasta hankkia heti uusi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä. Niillä onkin vain kaksi tunnetta, raivo ja vahingonilo.
Joo, eivätkös ne aina ole vihaisia. Silloin kun eivät ole vahingoniloisia?
Vierailija kirjoitti:
Joo, eivätkös ne aina ole vihaisia. Silloin kun eivät ole vahingoniloisia?
Osaa ne olla myös "ei mitään" tunnetta. Sitä ne on suurimman osan aikaa.
Alue: Aihe vapaa
Oletko jo löytänyt itsellesi uuden psykopaatin?