Olisiko parempi että kassa olisi hiljaa?
Ei puhuisi mitään. Joskus nimittäin tuntuu se rupattelu ärsyttävältä.
Kommentit (7)
Kaikki ovat nykyään maskit naamalla, eihän siellä kukaan puhu mitään!
Äkkiä ulos kaupasta, on jokaisen mielessä.
Ei. Kevyt juttelu kuuluu ihmisten väliseen kanssakäymiseen, vaikka vaan vessapaperia ostaessa. Jos et siitä pidä, saatpa erinomaisen tilaisuuden harjoitella ihmismäistä käytöstä.
Ei millään pahalla, kassahenkilö...mutta mä haluan vaan maksaa äkkiä ostokset ja mennä kotiin.
Nyt koronan aikana, on parasta, että mitä vähemmän puhetta, sen parempi. Äkkiä ulos.
Siellä on ne pikakassatkin. Jos ei pysty hei ja kiitos sanomaan niin pystyy varmaan itse ostoksensa piippailemaan.
t. ei edes kassa
Yleensä ne on kyllä asiakkaat jotka rupattelee turhankin paljon... hyvä apu asiaan kuitenkin olisi että kassoja ei arvosteltaisi niin paljon, pitäisi riittää kun vaan normaalisti hoitaa työnsä ”terve, kiitos ja heippa” tyylisesti. Silti viimeks eilen PKOn asiakaskyselyssä piti arvostella nimenomaan myyjien tervehtimistä ym. Ihmekään jos sellainen arviointi aiheuttaa ”ylipirteyttä” ja muuta ylikorostunutta ystävällisyyttä.”, vaikkei olisikaan enää kenekään edun mukaista.
Kyllä ja ilmeettömiä myöskin. Pelkkiä robotteja.