Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimiehen someprofiilissa kehys ”en ole käynyt terapiassa, koska en ole mielisairas”. Mietin

Vierailija
31.10.2020 |

onkohan leikillä vai oikeasti tuota mieltä ja kannattano jatkaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
2/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole edes vitsinä mitenkään hauska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, että onko junttius mielestäsi haluttava piirre.

Vierailija
4/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, tää on mulle ihan uusi juttu. En kyllä tapailisi tuollaista miestä! Törkeän empatiakyvytöntä eikä tosiaan edes hauskaa.

Vierailija
5/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhka, pikkusielu joka kuvittelee olevansa muita fiksumpi. 

Vierailija
6/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole somessa, tää on mulle ihan uusi juttu. En kyllä tapailisi tuollaista miestä! Törkeän empatiakyvytöntä eikä tosiaan edes hauskaa.

Olet parhaillasi somessa...

Vierailija
7/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tavallaan tuollainen kommentti on juntti mutta toisaalta aika moni terapiassa käyvä on ihan loputon empatialypsy mitä en kyllä itse jaksa.

Vierailija
8/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. On aika varmasti AV-mamma.

Vierailija
9/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun deitillä oli valkoinen ruutu instassa ja teksti "white lives matter". Minule tuo oli plussa, seurustellaan edelleen.

Vierailija
10/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te niillä deiteillä olette tehneet, jos miehen tyhmyys tulee sinulle yllätyksenä?

Vierailija
11/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet parhaillasi somessa...

Korjaisitko vielä ystävällisesti jonkin kirjoitusvirheeni, niin saadaan ketjusta mielenkiintoinen?

Vierailija
12/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Tavallaan tuollainen kommentti on juntti mutta toisaalta aika moni terapiassa käyvä on ihan loputon empatialypsy mitä en kyllä itse jaksa.

Se, ettei käy terapiassa, ei takaa ettei henkilö olisi "empatialypsy" tai jollain muulla tavalla mt-haasteinen. Pahiten haasteelliset tapaukset ovat niitä, joiden kannattaisi käydä terapiassa mutta eivät pysty myöntämään sitä itselleen. Jos varta vasten lesoaa somessa sillä että ei käy, intuitioni viittaa että henkilö kuuluu aika isolla todennäköisyydellä tähän porukkaan.

Normaalilla, tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta korostaa, ettei käy terapiassa, vaan asia on hänelle yhdentekevä.

Vierailija
13/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika noloa nykyaikana. Varsinkin jos ei ole edes koskaan käyttänyt mielialalääkkeitä eikä tunne niiden nimiä ja vaikutustapoja.

Vierailija
14/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen tietämätön ihmispsyykestä ja kuvittelee olevansa ns. normaali. Tuollaiset muka normaalit ovat pahimpia. Ei luultavasti kovin sivistynyt tai lukenut. Ja varmaan mies.

Vierailija
15/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAkta on, että terapiaa tarvitsevan ihmisen kanssa ei ikinä pidä mennä yhteen. Siitä ei tule onnellista elämää. Tosin voi olla että terapiassa käymättömyydellä leveilevälläkin on luuranko kaapissa. Tosi tasapainoisen ei tarvi korostaa itseään. Mutta treffipalstalla tiety saattaa olla eri lait. Etsii toista sellaista, joka ei arvosta mielenterveyshäiriöisiä?

Vierailija
16/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei käy terapiassa, ei takaa ettei henkilö olisi "empatialypsy" tai jollain muulla tavalla mt-haasteinen. Pahiten haasteelliset tapaukset ovat niitä, joiden kannattaisi käydä terapiassa mutta eivät pysty myöntämään sitä itselleen. Jos varta vasten lesoaa somessa sillä että ei käy, intuitioni viittaa että henkilö kuuluu aika isolla todennäköisyydellä tähän porukkaan.

Normaalilla, tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta korostaa, ettei käy terapiassa, vaan asia on hänelle yhdentekevä.

Sanoinko että terapiassa käymätön ei voi olla empatialypsy? Tämän palstan ja muutenkin ihmisten ongelma on se että heidän pitää koko ajan tuntea olevansa hallinnassa kaikessa eikä mitään saa sanoa ilman että he eivät koe ymmärtävänsä koko ajan missä mennään. Hyvä palstalainen lukisi oppiakseen lisää. Useimmat täällä ylä- ja alaklikkaa ihan vain mutureaktiolla sen pohjalta mitä ovat tähän mennessä viitsineet ajatella tai kokea. Ei hyvä.

Vierailija
17/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jatkoon. Sairaita ihmisiä ei puolestaan kannata tapailla.

Vierailija
18/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yksinkertaisen ihmisen huumorilta. Itse en jaksaisi tuollaisia vitsejä kuunnella enkä noin kehittymätöntä ajattelua, joten itse jättäisin tuollaiset väliin.

Vierailija
19/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa käymättömyydellä leveilevällä on aivan taatusti luurankoja kaapissa. Vetoaa toiseen vastaavaan ja ansaitsevat toisensa. En suosittele empatiakykyisille.

Vierailija
20/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava juntti ja tunnevammainen.