Kun tarvitsen apua, joudun soittamaan aina idiootille. Ihmisillä ei ole enää varaa kohdata ihmistä.
Jos haluan tietää, voinko toimenpidettä seuraavana päivänä jo juoda kahvia, kun en huomannut lääkärillä kysyä, en voi soittaa kenellekkään joka tietää.
Sen sijaan joudun soittamaan asiakaspalveluun/myyntiin/ajanvaraukseen joka menee ties minne, josta vastaa mistään mitään tietämätön aspa jolla täytyy ensin kertoa voimassa olevat osoitetiedot.
Hän kuuntelee asiani ja kysyy ensimmäisenä että olenko yrittänyt käynnistää koneen uudelleen.
Jos haluan tietää että jäikö lapseni lapanen lääkäriin, en voi soittaa lääkärille suoraan vaan joudun soittamaan asiakaspalveluun/myyntiin/ajanvaraukseen joka menee ties minne, josta vastaa mistään mitään tietämätön aspa jolla täytyy ensin kertoa voimassa olevat osoitetiedot.
Hän kuuntelee asiani ja kysyy ensimmäisenä että olenko yrittänyt käynnistää koneen uudelleen. Hän lupaa selvittää kadonnutta hanskaa, eikä koskaan palaa asiaan.
Jos tarvitsen apua puhelimen tai netin kanssa, en voi soittaa kenellekkään joka tietää vaan sen sijaan joudun soittamaan asiakaspalveluun/myyntiin/ajanvaraukseen joka menee ties minne, josta vastaa mistään mitään tietämätön aspa jolla täytyy ensin kertoa voimassa olevat osoitetiedot.
Hän kuuntelee asiani ja kysyy ensimmäisenä että olenko yrittänyt käynnistää koneen uudelleen.
Kyllä, olen turhautunut.
Asiakaspalvelua ei haluta antaa. Se on liian kallista ja ihmisiä ei haluta kohdata.
Yhä useammalla yrityksellä on nettisivuillaan vain yksi numero johon soittaa. Siihen vastaa sössöttävä, mistään mitään aspa joka tekee asiastasi tiketin jota ei koskaan käsitellä.
Voi herranen aika. Luuletko että maailma olisi jotenkin parempi paikka jos lääkärit muun työnsä ohessa joutuisivat vastailemaan puhelimeen? Sua ei haittaisi, että kesken sun ajan lääkäri jauhaisi puhelimessa toissapäivänä vastaanotolla käyneen Irman kanssa? Tai että sun aika olisi 3h myöhässä siksi, että ajat venyy kun osa lääkärien ajasta menee puhelimessa? Ootko sä ihan yksinkertaisen?