Älä tilaa ellokselta
Älkää tilatko kalusteita ellokselta, jos ette halua menettää rahojanne. Mukaan tulee väärät osat ja reklamaatioihin vastaaminen kestää kuukausia ja kun muuta ei keksitään pyydetään tekemään uusi reklamaatio. Tuotteet on ylihintaisia ja asiakaspalvelu huonoa. Ostin pöydän ja 4 tuolia, yhdessä tuolissa oli 3 etujalkaa ja 1 takajalka. Ellokselle tuntuu olevan liian vaikeaa lähettää uusi oikea jalka. Eniten harmittaa, että maksoin tuosta ryhmästä 790€, kun Vekessä saman ryhmän 1 tuoli maksaa 45€. Ja nyt joudun käymään ostamassa kokonaan uuden tuolin. Kun olisin alun perinkin ostanut kalusteet muualta, olisin saanut ne puolet halvemmalla ja reklamaatioiden hoito olisi onnistunut varmasti paremmin.
Kommentit (4)
Ota kuluttajansuojaan yhteyttä.
En jättäisi asiaa tuohon.
Miksi tilasit, kun kerran lähikaupasta saa edullsemmin.
Valitusrumban kannalta on olellista että ostetaan mahdollismman läheltä jos vain mahdollista. Itse maksan tästä hiukan enemmän tai sitten tilatessani kauempaa olen valmis tappioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuluttajansuojaan yhteyttä.
En jättäisi asiaa tuohon.
Itse olen huomannut, että monesti verkkokauppojen venkoiluun auttaa jo se, että käy kuluttajaneuvonnan sivuilta täyttämässä virallisen reklamaatiokaavakkeen ja laittaa sen sähköpostin liittenä sekä selkeän aikarajan, mihin mennessä olettaa, että asia on hoidettu tavalla tai toisella, tai muuten sitten kuluttajansuojaviranomainen on seuraava yhteydenottaja. Kummasti on alkanut tapahtua ja tullut vielä hyvitykstäkin, vaikka pelkkiin sähköposteihin ei ole reagoitu välttämättä mitenkään.
Pelkästään Martina ja Maisa mainostamassa estävät tehokkaasti tilaamasta.