Lue keskustelun säännöt.
Uskotteko te oikeasti ennustuksiin?
30.04.2009 |
Uskotte siis joihinkin yliluonnollisiin asioihin? AINA kun on jokin uhka alkaa tuo maailmanlopun paasaus, jossa vedotaan joihinkin ennustuksiin. Mikä se ajatuskulku on? Miten se ihminen tai ihmisjoukko joka ennustuksen on saanut olisi sen tiedon saanut? Keijukaisilta vai alieneilta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joku voi olla hyvä tarkkailemaan tilanteita ja vetämään oikeaan osuvia johtopäätelmiä