Lue keskustelun säännöt.
Miten menee, missä on helmiina potpotpot..??
14.05.2008 |
Miten tuo runo jatkuu. Muistan vaan et siinä sit..Munimassa tietenkin potpotpotkiittäen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla