Lue keskustelun säännöt.
Työmatka linja-autolla (pääosin ison firman työntekijöitä)
03.10.2020 |
Maskit naamoilla ja sitten työpaikalla suurin osa ei käytä.
Tosi epäjärkevää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla