Säännöllisesti lääkkeet otettu, mutta silti mania?
Hetkeäkään ei pysty istumaan rauhassa saati keskittyä mihinkään. Pitää kävellä edes takas, sydän hakkaa rinnassa kovaa ja jotenkin ihmeellinen olo. Ihan kun odottaisin koko ajan että jotain tapahtuu.. Ruoka ei maistu, ei tuu ollenkaan nälän tunnetta. Oon samaan aikaan ahdistunu ja surullinen mutta silti jollain tavalla riemukas, ns täpinöissäni.
Lääkkeet oon ottanut säännöllisesti mutta en keksi tälle mun ololle muuta selitystä kun että nyt alko maaninen kausi. Edellisestä kerrasta on pitkä aika, lääkkeet helpottanut tilannetta paljon mutta nyt joku on kyllä vinossa. Kokemuksia?
Kommentit (11)
Voitko saada lääkitystäsi rukattua, ennen kuin lähtee lapasesta? Nukutko?
Mikä lääke?
Ota lääkäriisi yhteys.
Outoa, että joillekin bipoille määrätään myös venlafaxinia yhdistettynä johonkin, vaikka sehän juuri antaa liikaa vauhtia bipoille.
Onko teillä ketään läheistä siel kotona?
Kurjalta kuulostaa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke?
Ota lääkäriisi yhteys.
Outoa, että joillekin bipoille määrätään myös venlafaxinia yhdistettynä johonkin, vaikka sehän juuri antaa liikaa vauhtia bipoille.
Neuroleptit ei ainakaan mulla auta ahdistukseen tai paniikkihäiriöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke?
Ota lääkäriisi yhteys.
Outoa, että joillekin bipoille määrätään myös venlafaxinia yhdistettynä johonkin, vaikka sehän juuri antaa liikaa vauhtia bipoille.Neuroleptit ei ainakaan mulla auta ahdistukseen tai paniikkihäiriöihin.
Siis en ole ap.
Mites olisi yhteys siihen hoitavaan lääkäriin?
Mania kannattaa aina ottaa vakavasti. Psykoosi on aika mahdollinen maniassa
onhan tää bipon elämää, saa maniassa temmeltää. Voi turhat huolet, murheet unohtaa!
Joskus voi olla sellasia high energy -päiviä, jotka nyt vaan on sellasia, eikä niistä kannata liikaakaan ressata ja analysoida. Mutta jos olo jatkuu useamman päivän noin niin yhteys lääkäriin ja lääkitys kuntoon.
Sama se on mullakin