Audihan on täysin paska auto
Hyi helvetti mitä mutaa tuo multitronic-vaiheisto! Karmea jurina ja tärinä kun tuollaisella roskalla ajaa.
Kommentit (35)
Ootko nainen? Nainen ei voi ymmärtää audia.
Olikohan se nyt vanhempi Audi 80 jossa joutui purkamaan kaasuläppäkotelot ja kaikki että pääsi vaihtamaan moottorin ilmansuodattimen. Todella kätevää.
Onko kauhea murina konepellin alla ?
Zinc
Ai en ole huomannut että olisi huono automaattivaihteisto missään uudehkoissa VAG-konsernin autoissa (monia olen ajanut). Joissain muissa autoissa olen huomannut että automaatti toimii joskus epämukavasti varsinkin silloin kun pieneltä vaihteelta vaihtuu isommalle.
No,
olette varmaan kuullut tarinan miten Saksassa aikoinaan nämä automerkit saivat alkunsa.
Oli iso tehdas jonka ylimmässä kerroksessa koottiin Mersut. Sieltä varisi tietenkin aina osia ja alakertaan putoilleista osista koottiin BMW. Niistä osista mitkä heiltä varisi alakertaan, koottiin Audi. Audin kerroksesta yli jääneet osat kärrättiin pihan perälle romulavoille. Kekseliäs saksalainen insinööri mietti miten saataisiin hävikkiä ja ilmastokuormaa pienennettyä, ja niin hän alkoi koota näistä osista Volkswageneita.
Audin laatu on kyllä tippunut kuin lehmän häntä
mies52v
Multitronic on tavallinen CVT vaihteisto, siinä syy. CVT vaihteistot ovat pitkän aikaa olleet erittäin huonoja vaihteistoja jotka hukkaavat ison osan moottorin tehoista, mutta on silti yksi yleisimmistä vaihteistoista koska säästää parhaiten polttoainetta verrattuna useimpiin muihin vaihteistoihin. Useimmat näistä eivät edes kestä hinaamista tai peräkärryn vetämistä. CVT vaihteisto ei kuitenkaan ole sama kuin eCVT vaihteisto.
Tiptronic on perinteinen momentinmuunnin vaihteisto, kestävämpi vaihteisto alle 2007 vuosimallin Audeissa kunhan muistaa vaihtaa vaihteistoöljyn 64-80tkm välein.
Hyvinhän tuo on toiminut jo vuosia.
A3 T1,8 turbo.
Lastutettiin se ja eipä ole ohi menty.
Lattiamanuaali on napakka.
Mä rakastan omaani, mutta mulla onkin kunnon kunnon käsityöllä hyrisevä peli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo on toiminut jo vuosia.
A3 T1,8 turbo.
Lastutettiin se ja eipä ole ohi menty.
Lattiamanuaali on napakka.
Ihanko 1,8 turbo ja lastutettukin :D No, minä menisin ohi heittämällä mutta en viitsi kiusata heikompia.
Golf GTI
Vierailija kirjoitti:
Multitronic on tavallinen CVT vaihteisto, siinä syy. CVT vaihteistot ovat pitkän aikaa olleet erittäin huonoja vaihteistoja jotka hukkaavat ison osan moottorin tehoista, mutta on silti yksi yleisimmistä vaihteistoista koska säästää parhaiten polttoainetta verrattuna useimpiin muihin vaihteistoihin. Useimmat näistä eivät edes kestä hinaamista tai peräkärryn vetämistä. CVT vaihteisto ei kuitenkaan ole sama kuin eCVT vaihteisto.
Tiptronic on perinteinen momentinmuunnin vaihteisto, kestävämpi vaihteisto alle 2007 vuosimallin Audeissa kunhan muistaa vaihtaa vaihteistoöljyn 64-80tkm välein.
Oot joku jonne joka ei tiedä mitään autoista.
Sun juttus on perustavanlaatuisesti ristiriitainen.
Säästää polttoainetta kun vaihteisto hukkaa tehoa...
Mene vaikka kukkakauppiaaksi, älä ainakaan autonkorjaajaksi, joksi näemmä Haagassa olet lukemassa ja mutteria vääntämässä...
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan omaani, mutta mulla onkin kunnon kunnon käsityöllä hyrisevä peli.
Faijas teki mäkikinnerin.
Pikkusiskon rattaista pyörät.
Jos se paska audi on valkoinen, niin ratin takana on lisäksi mulkku kuski. Samoin kuin mustassa bemarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo on toiminut jo vuosia.
A3 T1,8 turbo.
Lastutettiin se ja eipä ole ohi menty.
Lattiamanuaali on napakka.Ihanko 1,8 turbo ja lastutettukin :D No, minä menisin ohi heittämällä mutta en viitsi kiusata heikompia.
Golf GTI
Et muuten mene Se on muutenkin viritetty. Korkea nokka ja Boschin ruiskutus.
Takomännät, pakosarja vaihdettu..
Sun Gti jää kuin tikku paskaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo on toiminut jo vuosia.
A3 T1,8 turbo.
Lastutettiin se ja eipä ole ohi menty.
Lattiamanuaali on napakka.
Mun Kia Ceed jättäis sun paska autin kun tikun paskaan!
Noo, Audi pesee nämä Kiat mennen tullen
Ei mitään saumaa Kioilla tai GTIllä.
Raakaa voimaa nollasta sataan 5 sek.
Ja viivalle voidaan lähteä
Just.