Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla asiakkaana oikeus peruuttaa tehdastilaus jos toimitusaika venyy kuukausia?

Vierailija
18.09.2020 |

Kyse on Yhdysvalloissa valmistettavasta soittimesta. Tilaus tehty maahantuojan ja paikallisen kauppiaan kautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luvattu tiettyä toimitusaikaa, eikä se toteudu, niin on.

Vierailija
2/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.

Lisäksi olet oikeutettu saamaan haittakorvausta asiasta.

Ota yhteys myyjään ja sano että vauva palstalla ohjeistettiin näin.

Myyjä kumartaa, pahoittelee tilannetta ja hyvittää sen varmasti sinulle.

Jos ei, niin palaa tänne asian kanssa, vauva palstan tuomioistuin langettaa rangaistuksen myyjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Tottakai on.

Lisäksi olet oikeutettu saamaan haittakorvausta asiasta.

Ota yhteys myyjään ja sano että vauva palstalla ohjeistettiin näin.

Myyjä kumartaa, pahoittelee tilannetta ja hyvittää sen varmasti sinulle.

Jos ei, niin palaa tänne asian kanssa, vauva palstan tuomioistuin langettaa rangaistuksen myyjälle.

Kiitos panoksestasi keskusteluun.

Vierailija
4/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusehdot

Vierailija
5/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aikaan kannattaa miettiä mitä tilailee.

Vierailija
6/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Tottakai on.

Lisäksi olet oikeutettu saamaan haittakorvausta asiasta.

Ota yhteys myyjään ja sano että vauva palstalla ohjeistettiin näin.

Myyjä kumartaa, pahoittelee tilannetta ja hyvittää sen varmasti sinulle.

Jos ei, niin palaa tänne asian kanssa, vauva palstan tuomioistuin langettaa rangaistuksen myyjälle.

Kiitos panoksestasi keskusteluun.

Älä jaksa olla lapsellinen. Ukko on täysin oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan aikaan kannattaa miettiä mitä tilailee.

Tilaus tehtiin maaliskuun alussa. Rahallisesti ei ole ongelma.

Vierailija
8/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Tottakai on.

Lisäksi olet oikeutettu saamaan haittakorvausta asiasta.

Ota yhteys myyjään ja sano että vauva palstalla ohjeistettiin näin.

Myyjä kumartaa, pahoittelee tilannetta ja hyvittää sen varmasti sinulle.

Jos ei, niin palaa tänne asian kanssa, vauva palstan tuomioistuin langettaa rangaistuksen myyjälle.

Kiitos panoksestasi keskusteluun.

Ole hyvä. Panokseni tähän keskusteluun oli huomattavasti sinun vastaavaa suurempi, joten jätän puolestani sinua kiittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa mitä papereissa lukee, siellä on varmaan jotain sopimusehtoja jos jenkit on osallisena.

Vierailija
10/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää, mutta voi olla että korona-ajan takia ei onnistu, koska monet verkkokaupat jo valmiiksi ilmoittaakin että toimitusajat on pidempiä kuin normaalisti, ja vaikkei ilmoittaisikaan, jos oikeuden käymiseen menee, tuohon koronaan voi vedota. 

Ensin kannattanee yrittää hoputtaa ja uhkailla perumisella, tai kysellä toimitusaikataulun perään. Jos vaikka vielä saisitkin tuotteen nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää nämä kysymykset, missä kysellään:

Voinko toimia näin yrityksen X kanssa, asiassa Y?

Paljonko saan palkkaa yrityksessä X, tittelillä Y?

Mitä työtehtäviä kuuluu työpaikassa X, tittelillä Y, onko työpäivät kiireisiä?

KANNATTAISKO ASIOIDA SIELLÄ KOHDEYRITYKSESSÄ ASIAN TIIMOILTA, WTUSTAKO ME TÄÄLLÄ VOIDAAN TIETÄÄ MITÄ SINUN ITSE TEKEMISSÄ SOPIMUKSISSA LUKEE?! JA VAIKKA NEUVOTTAISKIN, MEINAATKO TOSISSAAN KÄYTTÄÄ VAUVAPALSTAA LÄHDEVIITTEENÄ?

Vierailija
12/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan aikaan kannattaa miettiä mitä tilailee.

Miksi? Siksikö, ettei halua tukea yrittäjää, joilla menee koronalaman vuoksi huonommin, vai siksi, että nyt menee vähemmän soittimia kuin ennen koronaa ja tekijällä on nyt aikaa tehdä soittimet paremmin kun ei ole kiire vai siksi, että valmistajalla on lyhemmät jonot ja tavaran saa nopeammin vai miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Tottakai on.

Lisäksi olet oikeutettu saamaan haittakorvausta asiasta.

Ota yhteys myyjään ja sano että vauva palstalla ohjeistettiin näin.

Myyjä kumartaa, pahoittelee tilannetta ja hyvittää sen varmasti sinulle.

Jos ei, niin palaa tänne asian kanssa, vauva palstan tuomioistuin langettaa rangaistuksen myyjälle.

Kiitos panoksestasi keskusteluun.

Ole hyvä. Panokseni tähän keskusteluun oli huomattavasti sinun vastaavaa suurempi, joten jätän puolestani sinua kiittämättä.

Meni vissiin tunteisiin asiallinen vastaus. Sitä tapahtuu.

Vierailija
14/14 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mua ihmetyttää nämä kysymykset, missä kysellään:

Voinko toimia näin yrityksen X kanssa, asiassa Y?

Paljonko saan palkkaa yrityksessä X, tittelillä Y?

Mitä työtehtäviä kuuluu työpaikassa X, tittelillä Y, onko työpäivät kiireisiä?

KANNATTAISKO ASIOIDA SIELLÄ KOHDEYRITYKSESSÄ ASIAN TIIMOILTA, WTUSTAKO ME TÄÄLLÄ VOIDAAN TIETÄÄ MITÄ SINUN ITSE TEKEMISSÄ SOPIMUKSISSA LUKEE?! JA VAIKKA NEUVOTTAISKIN, MEINAATKO TOSISSAAN KÄYTTÄÄ VAUVAPALSTAA LÄHDEVIITTEENÄ?

Rauhoitu. Kysyin jos muilla on kokemuksia asiasta kun se juolahti mieleeni. Tottakai etsin tietoa valmistajalta jos harkitsen vakavammin peruutusta. Hyvää viikonloppua sinulle. (enkä sano vittuillen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi