Miksi joku antaa lapselleen nimeksi Eeli?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vauvanpalvojat, joiden mielestä kaikkien muidenkin pitäisi ylistää heidän lasta.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänVauvanpalvojat, joiden mielestä kaikkien muidenkin pitäisi ylistää heidän lasta.
Varmaankin nimen antajan mielestä ankerias on sympaattinen eliö.