Tilaatteko Woltin kautta? Testasin kaksi kertaa ja kummallakin kerralla meni päin peetä
Ensimmäisellä kerralla kuski ajoi jonnekin hevonhelvettiin ja jouduin aspan kautta hoitamaan asian. Ruoka tuli kylmänä ja kuivana.
Toisella kerrallatuli väärä ruoka ja lähetti häipyi, sanoi palaavansa asiaan, mutta mitään ei kuulunut. Ja taas asiakaspalveluun viestiä. Meni koko hommaan yli kaksi tuntia. Eikä mitään hyvitystä. Pahoittelut vaan ”hämmingistä”.
Ei kiitos enää.
Kommentit (9)
Usein menee pieleen joo. Minä kyllä olen saanut todella helposti korvaukset kun olen valittanut kipakasti aspaan. Eivät old pelkästään korvanneet väärää/puuttuvaa/mitälienee tuotetta tai pitkää viivästymistä vaan saan aina ekstraa päälle. Parhaimmillaan olen saanut 30e ylimääräistä. Puolet tilauksistani ovatkin ilmaisia kun käytän ylimääräisiä korvauksia 😁
Miten lafka voi pysyä pystyssä tällä tavalla - ei hajuakaan.
Olen ja foodorasta, hyvin toimii systeemit, ei koskaan oo ollut mitään ongelmia
Yli 500 kertaa tilannut, ja yleensä menee nappiin. Suurimmat ongelmat on olleet tasoa "olen alhaalla ruuan kanssa", eivätkä meinaa tulla ylös vaikka mielestäni toimituksen kuuluu tulla kotiovelle asti.
Viikottain 1-2x koko perheelle sapuskat, viimeksi eilen, ikinä ei ole ollut mitään ongelmia.
Väärästä ja kylmästä ruuasta on tullut mulle aina hyvitys/uusi ruoka. Jos ei tilille ole tullut krediittejä niin kannattaa laittaa aspaan viestiä.
Olen. Vain kerran on ollut ongelmia kun alueella oli isot tietyöt eikä tänne päässyt ajamaan kuin yhtä, vähän epäintuitiivista reittiä.
Suunnilleen kerran viikossa tilaan, koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa.
Yksittäisiä vahinkoja sattuu kun tilausmäärät on isoja - sille ei voi mitään. Yrityksen laatu punnitaan silloin kuinka hoitaa virheet. Kannattaa ehdottomasti antaa palautetta.
Väärä ruoka ei liene lähetin syytä ellei sotkenut tilauksia, mikä ei liene todennäköistä.
20 kertaa tilannut ja kaikki on mennyt nappiin