Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ressukka kotiäiti
11.02.2009 |
Täällä ilmottautuu yksi ressukka kotiäiti jolla ei ole ammattia eikä työtä ja ikää jo 36v.Mitään muuta en ole saanut aikaiseksi kuin 2 lasta.
Kommentit (4)
Ainut vaan, että mies on maksanu jo talon, ja elättää meitä. Just ostettiin uus auto. Enpä mäkään mitään kummemopaa ole elämässä aikaan saanut, mutta on se kuulkaa kiva kun on rikas mies!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä ilmottautuu yksi ressukka kotiäiti jolla ei ole ammattia eikä työtä ja ikää jo 36v.Mitään muuta en ole saanut aikaiseksi kuin 2 lasta.
Tosin, ikää mulla on vasta 24v.
Minulla oli tuossa vaiheessa kaksi tutkintoa, maksettu omakotitalo arvoalueella, oma firma ja puoli milliä sijoituksissa. Ja ne kaksi lasta, jotka tuli heti halutessa.
Alue: Aihe vapaa
Lapsettomuudesta kärsitään nykyisin niin paljon että kahden lapsen aikaansaaminen on hieno juttu!