Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertyykö teillekin alle viikossa näkyvä pölykerros kotona pinnoille?
05.08.2020 |
Tuntuu että koko ajan saa olla pyyhkimässä pölyjä.
Kommentit (2)
Asun yksin, 35 neliötä, ei lemmikkejä. Mustaa pölyä kertyy niin, että saisi imuroida päivittäin. Tänä vuonna valmistunut tuliterä puukerrostalo. En ymmärrä kuinka voi olla näin paljon pölyä. Ilmeisesti johtuu suodattimista. Ehkä. En tiedä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meitä on neljä atoopikkoa taloudessa, Joten tuntuu että sitä pölyä kertyy normaalia enemmän