Onkohan romanttisena aseksuaalina elämä kaikkein hirveintä?
Kun kaipaa romanttista parisuhdetta, muttei seksiä.
Mahdotonta löytää ketään, joka edes treffeille haluaisi.
Surettaa😫
Kommentit (18)
No ei tuo eroa mitenkään minun tilanteestani (romanttinen heteroseksuaalimies) paitsi kaipaan myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
34
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
34
Ap
Olet vähän nuori minulle.
M53
On se ainakin hirveämpää kuin lapsiorjana työskenteleminen aasialaisessa hikipajassa.
Ajattele elämää seksuaalisena alhaisen tason miehenä, ei saa seksiä eikä saa romantiikkaa
Kyllä kiitos, kyllä on. Rakastuminen aseksuaalina on hirveää, eikä sitä voi estää :(
Vierailija kirjoitti:
Ajattele elämää seksuaalisena alhaisen tason miehenä, ei saa seksiä eikä saa romantiikkaa
Nii, astetta pahempaa vaan on se, että aseksuaalia rakastaa joku takaisin, mutta he eivät voi olla yhdessä, koska seksi erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
34
Ap
Olet vähän nuori minulle.
M53
Kerrankin joku mies, joka ymmärtää tuon. Pisteet siitä!
-eri
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo eroa mitenkään minun tilanteestani (romanttinen heteroseksuaalimies) paitsi kaipaan myös seksiä.
Sinulla on partneriehdokkaita huomattavan moninkertainen määrä. Aseksuaaleja on niin vähän, että siitä porukasta kannen löytäminen vakalle on vaikeampaa.
Seksuaalisuus erottaa aika moniakin pareja. En ole aseksuaali, mutta en pidä seksiä tärkeänä. En haluaisi olla ilman, pari kertaa viikossa ihan peruslähetyssaarnaaja olisi parasta. Siitä saa läheisyyttä, intiimiyttä, liimaa suhteelle, romantiikkaa yms. ihan riittävästi. Lähes kaikki muu tympii, ellei suorastaan inhota. En edes odota löytäväni oikeanlaista kumppania.
Pidätkö ulkonäöstäsi huolta lainkaan? Luulisi miehen löytyvän jos pitää.
Eikö sinulla tunnu alapäässä missään, jos tapaat miellyttävän miehen?
Mulla alkaa pakottaa ja kuumottaa ihan mahdottomasti, jos olen kiinnostunut jostain miehestä.
Ei mitenkään hirveää. Keksin äkkiseltään useita kymmeniä hirveämpiä kohtaloita kuin romanttinen aseksuaalisuus.
t. romanttinen aseksuaali, joka on ollut 5 vuotta parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla tunnu alapäässä missään, jos tapaat miellyttävän miehen?
Mulla alkaa pakottaa ja kuumottaa ihan mahdottomasti, jos olen kiinnostunut jostain miehestä.
Ei.
Ei mitään tuollaista.
Ei miesten, eikä naisten kanssa.
Ap
Kuvittele, jos osaat itsesi esim. lapsisotilaaksi tai orjatyötä hikipajassa tekeväksi. Siitä saat hieman suhteellisuudentajua.
Ei edes lähellä hirveintä. Melkoisen vajaaälyinen pitää olla, jos kuvittelee, että parisuhteen löytymisen vaikeus on hirvein ihmiskohtalo.
Ei ole.