Kyllä oli huonopalvelua Kotkan pasaatin Sokoksessa eilen!
Ensinnäkin nämä sokoksen myyjät ovat töykeitä eivät ikinä tervehdi eivätkä kysy, että tarvitseeko asiakas apua ..
Eilinen oli kuitenkin huippu. Toinen myyjistä räpäläsi kassan lähettyvillä puhelinta. Ja toinen seisoi vieressä. Kummatkaan eivät väisäneet jotta olisimme saaneet turvavälin. Jouduin kulkea ihan vierestä. Toinen ei nostanut katsettakaan puhelimesta ja toinen taas katsoi minua, mutta ei edes tervehtinyt..
Kommentit (3)
Ja se huono palvelu oli missä kohtaa?
Lidl on ainoa kauppa missä siedän sitä että myyjä ei tervehdi, koska heillä on niin halvat hinnat eli ymmärrän että myyjiä ärsyttää huono palkka. Noissa muissa kaupoissa en siedä yhtään ylimielisyyttä. Teen ostokset muualla. Tykkään muuten pukeutua köyhästi vaikka kaapissa cuccia ja bossia ihan testatakseni. Vähän niinkuin kuningas joka liikkui ennen vanhaan köyhien vaatteissa kaupungilla jotta näkisi miten kansa käyttäytyy ja voi.
Tuossa ei ollut mitään huonoa palvelua. Kerro nyt se huonon palvelun juttu!