"Olemme pahoillamme. Koemme tällä hetkellä seisokkia, joka vaikuttaa Garmin.comiin ja Garmin Connectiin.
Tämä katkos vaikuttaa myös puhelinkeskuksiin, emmekä tällä hetkellä pysty vastaanottamaan puheluita, sähköposteja tai online-keskusteluja. Pyrimme ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti ja pahoittelemme häiriötä."
Mikä ihme voi vaikuttaa jo 2 vrk, eikä enempää tietoa saa mitään kautta, liekö joku hyber/kyberhyökkäys? Pitääkö vaihtaa aktiivisuusranneketta.
Kommentit (10)
Useasta lähteestä oon lukenut että ransomwarejuttuja. Varmaan vähän hikeä pukkaa Garminilla tällä hetkellä. Mä en kyllä pelkästään tämän takia oo vaihtamassa. Tykkään Garmin Connectista niin paljon enemmän kuin Polarin ja Suunnon vastaavista. Mutta käytän Garminia vain juostessa, mistään aktiivisuusrannekekäytöstä en tiiä mitään.
Ai ne on kääntänyt outagen seisokiksi :D
Kyllä mulla toimii Garmin Connect ihan hyvin parhaillaankin eikä tule mitään virheilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla toimii Garmin Connect ihan hyvin parhaillaankin eikä tule mitään virheilmoitusta.
Oho. Saatat olla ainoa koko maailmassa...
Joo minunkin viidensadan euron älykello ei nyt toimi mahtavaa! Voisiko joku kertoa paljonko kello on?
Vierailija kirjoitti:
Joo minunkin viidensadan euron älykello ei nyt toimi mahtavaa! Voisiko joku kertoa paljonko kello on?
Kellossasi on jotain vikaa. Ei liity mitenkään tähän Garminin katkokseen.
Saa nähdä menettävätkö asiakasdatan? Sitten pääsee luomaan itselleen uuden asiakastilin ja aloittamaan puhtaalta pöydältä.
Erikoista, ettei minkäänlaista tiedotetta ole asiasta ilmaantunut.
Seisokki jäänyt päälle! Sitä se intohimoinen urheilu teettää.