Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin työkkäristä KAIKKI tietoni paperilla, alkoi kova valittaminen...

Vierailija
16.07.2020 |

Omien tietojensa pyytäminen printattuna on täysin oikeutettua ja niin ne pitää vaan tulostaa, vaikka olis miten vaikeaa!
Kun niitä tietoja ei voi eikä osaa joku työllistämistuella palkattu pikkuvirkailija laittaa tulemaan, vaan pitää kuulemma työllistää mitään tekemätön atk-ukkeli. Joka joutuu, hui kauhistus, vielä jokaisen sivun erikseen asettelemaan. Voi voi sitä työn määrää.
Ja kehtasivat ministeriön mitään tekemättömät paperinpyörittelijät vielä ihmetellä, että minkä takia juuri Turun toimiston asiakkaat näitä tulostuspyyntöjä tehtailevat!
Pyydän kerran vuodessa kaikki tietoni ja suosittelen kaikkia muitakin niin tekemään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein.

Vierailija
2/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa itse työllistää tuollaisen tyhjän asian takia valtion työntekijöitä, joiden resursseja on pienennetty koko ajan. Ja sitten valittaa, etteivät valtiolla tee mitään järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän printattuja kaiken, joka vuosi, koska minulla on siihen oikeus!

Mikäli ei meinaa toimistolla löytyä tekijöitä niin se on voi voi.

Käyttäjää tätä oikeuttamme kaikki muutkin!

Vierailija
4/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustiedot pitäisi kans pyytää printattuna, niin näkisi mitä minusta on kirjattu.

Vierailija
5/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina jotenkin jännä kun valtion virkamiehet alkavat sanella kansalaiselle, eli virkamiehen palkanmaksajalle ja käytännössä hänen esimiehelleen, että mistä kana pruittaa.

Jos kansalainen menee ja pyytää virkailijaa printtaamaan ne tiedot, niin silloin ne tiedot on saatava printattuna, ilman mutinoita. Tämä on asia jota näemmä täytyisi virkailijoiden koulutuksessa korostaa.

Vierailija
6/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tänään taas juttelin työkkärin virkailijan kanssa puhelimitse. Rasittaa, kun siihen lafkaan päin ei mitään voi hoitaa kirjallisesti! Haluaisin, että minulla olisi oma virkailija, jonka kanssa voisin vaikka sähköpostitse hoitaa kaiken asioinnin, niin jäisi kirjalliset dokumentit. Nyt tuntuu etten muista puoliakaan siitä, mitä minulle luurissa sanellaan. Ja jos myöhemmin huomaan, että jokin asia jäi epäselväksi, joudun jättämään netin kautta yhteydenottopyynnon, jolloin minulle soitetaan viikon päästä, mutta tietenkään siinä yhteydenottopyynnön yhteydessä minulla ei ole mahdollisuutta kunnolla selittää, mikä on asiani. Jos kysymykseni on vaikea, menee helposti toinen viikko, kun virkailija koettaa selvittää asiaa. Työkkärin toiminnassa olisi kyllä paljon joustavoittamisen tarvetta! (Ja älkää pliis sanoko että mene töihin niin sillä siitä pääset. Liki kuusikymppisenä akkana ei noin vain töihin mennä. Jos se omasta päätöksestäni kiinni olisi niin tietenkin olisin töissä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mua nauratti aika makeasti aikoinaan! Kun tosissaan kehtasivat valittaa Työministeriön sandaaleissaan toimiston käytätävillä haahuilevat, aivan turhat kaverit, atk-vastaavat, että ihmiset pyytävät liian paljon ja usein omia tietojaan! Itselleen nähtäväksi! Se on kuulkaa voi voi sitten vaan. Se on teidän työtä. Että ihan vaan ole hyvä ja ala printata.

Vierailija
8/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mikään laki ei edellytä viranomaisia antamaan tietoja asiakkaista nimenomaan printattuna. Te-palveluiden verkkopalveluissa noita tietoja itsestään pääsee katsomaan koska tahansa. Sieltä näkyy aivan kaikki rekistereissä oleva tieto.