Palaute sotkuiselle Airbnb- vieraalle
Antaisitteko palautetta Airbnb-vieraalle, jonka jäljiltä päiväpeitto, lakanat ja pyyhkeet ovat niin tahraisia, että ne pitää pestä useampaan kertaan ja tahranpoistokäsittelyllä? Miten muotoilisitte julkisen palautteen vai kirjoittaisinko suoraan, että liinavaatteet olivat todella likaisia vieraiden jälkeen? Kirjoittaisitteko, jos vieras on oksentanut lakanoille?
Itse en tällaisia vieraita haluaisi enää majoittaa, koska lisätyötä tulee niin paljon ja päiväpeitteen likaaminen tarkoittaa, että seuraava vieras saa likaisen päiväpeitteen, jos ei ole varalla toista päiväpeittoa tai sänky on ilman päiväpeittoa. Hotellitkaan eivät pese päiväpeittoja käyttäjien välillä, mutta heidän mittakaavassa on mahdollista pitää varalla ylimääräisiä päiväpeittoja.
Kommentit (52)
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Joo, kiva kun jossain turistiripulikatastrofissa päästäkin vahingossa märän pierun sänkyyn ja vuokranantaja nolaa sen jälkeen julkisesti netissä. Hotellissa töpeksiessä on sentään joku takuu yksityisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Tarkoitus onkin, että sotkuiset eivät valitse Airbnb:tä, vaan hotellin. Tosin kyllä hotellistakin tulee lasku, jos siellä oksentaa.
Muotoilet asian suht nätisti, että yöpyjän siisteydessä olisi jonkun verran parantamisen varaa tms.
Kuitenkaan en itsekään haluasi omaan kotiin sellaista yöpyjää, joka esim. joisi suurimman osan vuorokaudesta, lopun ajan oksentaisi osan vessanpyttyyn ja loput lakanoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Joo, kiva kun jossain turistiripulikatastrofissa päästäkin vahingossa märän pierun sänkyyn ja vuokranantaja nolaa sen jälkeen julkisesti netissä. Hotellissa töpeksiessä on sentään joku takuu yksityisyydestä.
Eiköhän siinäkin pysty sanomaan asunnon omistajalle suoraan että pääsi vahinko jos vahingosta on kyse. Ap antoi ymmärtää että asunto oli muutenkin sotkuinen vieraiden jäljiltä? AirBnB:tä ei muutenkaan voi verrata suoraan hotelliin.
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Yleensä ollaan tehty jotain ja aika paljonkin, että on varaa yleensäkään ostaa asunto. Jos paskoo AirBnB asunnon niin silloin ansaitsee vähintään näpäytyksen sormille.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Itselläsi ei selvästikään ymmärrystä, että jokainen vieras vaatii majoittajalta noin tunnin siivouksen, pyykin pesua kaksi tuntia ja silitystä vähintään puoli tuntia. Kovin hyville tuntipalkoille ei pääse normaalinkaan asiakkaan kanssa. Likaisen asiakkaan kanssa siivoat 2,5 tuntia ja peset pyykkiä neljä tuntia.
Mieti vähän, mitä kirjoitat!
Ap
Antaisin palautetta ja kyllä, julkisesti. Airbnb-periaate on, että huone jötetään siihen kuntoon, jossa sen saakin. Jos sairastuu tms, siitä on hyvä infota isäntää ajoissa ja sopia siitä, miten asia hoidetaan. Airbnb-asuntoja ei ole tarkoitettu bilekäyttöön. Ja jos siellä on harjoitettu pros ti tuutiota, niin isäntä saattaa joutua siitä syytetyksi parittamisesta (näinhän kävi sim omenahotelleille) joten etenkin sänkyjen sotkemiseesta kaikenlaisilla eritteillä on hyvä varoittaa tulevia isäntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Yleensä ollaan tehty jotain ja aika paljonkin, että on varaa yleensäkään ostaa asunto. Jos paskoo AirBnB asunnon niin silloin ansaitsee vähintään näpäytyksen sormille.
Siinähän on asiakaspalvelija, ja sen kuuluu palvella asiakasta. Viis siitä, onko möksä ostettu omalla vai velkarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yrittäjän riskiä, älä valita ap.
Airbnb- hodtaaja ei ole yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Itselläsi ei selvästikään ymmärrystä, että jokainen vieras vaatii majoittajalta noin tunnin siivouksen, pyykin pesua kaksi tuntia ja silitystä vähintään puoli tuntia. Kovin hyville tuntipalkoille ei pääse normaalinkaan asiakkaan kanssa. Likaisen asiakkaan kanssa siivoat 2,5 tuntia ja peset pyykkiä neljä tuntia.
Mieti vähän, mitä kirjoitat!
Ap
No se on voi voi. Mitäs läksit. Ihan itse olet hommasi valinnut, ei kukaa pakota sua vuokraamaan kämppääs kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Yleensä ollaan tehty jotain ja aika paljonkin, että on varaa yleensäkään ostaa asunto. Jos paskoo AirBnB asunnon niin silloin ansaitsee vähintään näpäytyksen sormille.
Jos alkaa AirBnB-vuokraajana näpäytteleen asiakkaitaan, saa kohta olla ilman asiakkaita. Mutta pysyypähän asunto siistinä!
Totta kai asiakkaastakin palautetta. Mikä suojelusenkeli oksentajalla ja paskojalla pitäisi olla? Tietävät olla vuokraamatta sotkijoille ja reilut asiakkaat pääsevät puhtaaseen asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Joo, kiva kun jossain turistiripulikatastrofissa päästäkin vahingossa märän pierun sänkyyn ja vuokranantaja nolaa sen jälkeen julkisesti netissä. Hotellissa töpeksiessä on sentään joku takuu yksityisyydestä.
Aikuinen ihminen kyllä siivoaa mahdollisimman hyvin aiheuttamansa sotkun, eikä jätä paskaisia lakanoita niille sijoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin menemättä airbnb paikkaan jos omistaja on kirjoitellut asiakkaasta tuommoista julkista palautetta.
Outo logiikka sulla asiakkaana!
Eikös sinne juuri silloin mennä kun tietää että omista on tarkka.
Silloin sinäkin tiedät saavasi siistin makuupaikan asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Yleensä ollaan tehty jotain ja aika paljonkin, että on varaa yleensäkään ostaa asunto. Jos paskoo AirBnB asunnon niin silloin ansaitsee vähintään näpäytyksen sormille.
Jos alkaa AirBnB-vuokraajana näpäytteleen asiakkaitaan, saa kohta olla ilman asiakkaita. Mutta pysyypähän asunto siistinä!
Kaltaisiasi ei kukaan halua asiakkaiksi eli win win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet maksua vastaan antanut ne vieraan käyttöön. Turha itkeä, jos kerrankin joutuu sen rahan edestä tekemäänkin jotain.
Itselläsi ei selvästikään ymmärrystä, että jokainen vieras vaatii majoittajalta noin tunnin siivouksen, pyykin pesua kaksi tuntia ja silitystä vähintään puoli tuntia. Kovin hyville tuntipalkoille ei pääse normaalinkaan asiakkaan kanssa. Likaisen asiakkaan kanssa siivoat 2,5 tuntia ja peset pyykkiä neljä tuntia.
Mieti vähän, mitä kirjoitat!
Ap
No se on voi voi. Mitäs läksit. Ihan itse olet hommasi valinnut, ei kukaa pakota sua vuokraamaan kämppääs kenellekään.
Niin että majoituksesta maksava asiakas saa sotkea ja rällätä kuin sika läävässä? Ei taida mennä ihan noin.
En yhdestä oksennuksesta kirjottaisi, eihän sitä tiedä, jos on vaikka äkäinen noro alkanut. Siksi ei ehkä ole mielessä laittaa vuokraa-antavalle viestiäkään aiheesta, kun pohtii, että selviääkö taudista edes hengissä.
Mutta jos enemmänkin on sotkettu, niin kyllä se menee jo välinpitämättömyyden piikkiin, ja siitä voi laittaa palautteen. Tarkemman erittelyn oksennuksista voinee jättää pois, ja kirjoittaa vähän yleismaallisemmin asiasta.
No jos on oikeasti oksentanu sänkyyn ja ollut todella sotkuinen, niin kyllä siitä pitääkin kirjoittaa palautetta.