Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos työkaverilla on alko-ongelma, niin
Kommentit (3)
Eikä juuri muidenkaan kavereiden kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ellei sitten olisi tosi läheinen ystävä kyseessä. Mutta esimiehelle ottaisin asian puheeksi, epäilys/huoli työkaverin alkoholin käytöstä (siis vain jos epäilisin töissä olevan humalassa/krapulassa). Vapaa-aika ei mielestäni kuulu työnantajalle tai muillekaan töissä.. Jos se ei haittaa työntekoa.
Alue: Aihe vapaa
niin pakkohan siitä on puhua