Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku jotain keskustelupalstaa, jossa voi oikeesti
27.01.2009 |
keskustella vaikkapa politiikasta? Täällä nämä jutut menee välillä niin nynnyiksi kotimamma-linjalle. Mun sisko oli lapsen kanssa kotona useamman vuoden ja kun ihmettelin hänen maailmankuvaansa, niin eihän tuo silloin tiennyt edes kuka oli silloinen Usan presidentti. Tähän tämä tokaisee närkästyneenä, kun tietämättömyys paljastui, että mitä se hänen (siskoni) elämään vaikuttaa mitenkään, että kuka se on. Jep!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
blogissa. Niissä vaan kommentit tulevat aika hitaasti, koska sensuroidaan. Mutta tosin juuri sensuuri tekee keskustelusta tasokkaan. Sensuroimattomilla palstoilla tietysti aina myös debiili-kommentteja.