Miksi hallitus ei itse käytä julkisia jos ovat huolissaan siitä ettei niitä käytetä?
Miksi kansalaisten pitäisi käyttää niitä kun eivät kelpaa kansanedustajajillekaan?
Kommentit (15)
Käyttäähän ne takseja, jotka ovat julkista liikennettä. Puhuisit asioista oikeilla nimillä, eli JOUKKOLIIKENNEVÄLINE! Taidat olla tahvo.
No ehkä aikataulut ministerillä on erilaiset kuin normikansalaisella, nopealla aikataululla pitää olla eri paikoissa. Mutta ennen mikusteriaikaa monet heistä käyttivät julkisia. Pekosen kanssa istuin samassa junavaunussa hyvin usein ennen ministeriaikaa. Myös Kaikkosta tuli nähtyä julkisissa ennen kuin muutti Rusutjärvelle.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset ei ole tunnettuja, eikä heillä ole niin suurta vaaraa tulla häirityiksi.
Naisia häirintään julkisissa jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
No ehkä aikataulut ministerillä on erilaiset kuin normikansalaisella, nopealla aikataululla pitää olla eri paikoissa. Mutta ennen mikusteriaikaa monet heistä käyttivät julkisia. Pekosen kanssa istuin samassa junavaunussa hyvin usein ennen ministeriaikaa. Myös Kaikkosta tuli nähtyä julkisissa ennen kuin muutti Rusutjärvelle.
Mullakin on tiukka aikataulu. Turha käskyttää muita julkisiin jos itse viihtyy Audin takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuskysymys.
kansalaisten turvallisuus ei koskaan kiinnosta.
Nykyään julkisilla paikoilla on suuri mahdollisuus yllätysseksiin, siksi.
Ministereistä en tiedä, mutta kansanedustajia näkyy kyllä käyttämässä spåraa Helsingissä. Se onkin kätevä tapa liikkua, jos ei ole todella kiire.
Onkohan muuten kansanedustajilla joku ilmainen vuosilippu HSL:n liikennevälineisiin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään julkisilla paikoilla on suuri mahdollisuus yllätysseksiin, siksi.
Pitäisiköhän siirtyä julkiseen liikennöintiin? Nimim. Vanha piika
Vierailija kirjoitti:
No ehkä aikataulut ministerillä on erilaiset kuin normikansalaisella, nopealla aikataululla pitää olla eri paikoissa. Mutta ennen mikusteriaikaa monet heistä käyttivät julkisia. Pekosen kanssa istuin samassa junavaunussa hyvin usein ennen ministeriaikaa. Myös Kaikkosta tuli nähtyä julkisissa ennen kuin muutti Rusutjärvelle.
On minullakin aikataulut ja se juuri on syy miksi en enää käytä julkisia. HSL on vain niille joilla ei ole kiire minnekään koska aikataulut ovat vain suuntaa-antavia. Niin HSL vastaa myös silloin kun bussi jättää kokonaan tulematta. Voit mennä pysäkille seisomaan ja toivomaan että sieltä tulee joku noukkimaan.
Feministit nauttii, kun vanhat setämiehet jotuu palveleen niitä. Avaan ovia, ja onhan se kauheen mukavaa, kun kuskataan ovelta ovelle.
Marininkin imagon takia on tärkeää saada kuvia lehtiin, missä nousee mustasta limusiinistä uusi muotiluomus päällä salamavalojen välkkyessä. Jolloin hän väläyttää sen sekunnin murto-osan ajan kestävän "hynyn" kansalaisille. Ei helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuskysymys.
Kansalaisten turvallisuus ja terveys onkin sitten toissijainen seikka.
Mulle ja mun läheisille turvallisuus ja yhteinen aika on arvokkaita asioita. Siksi käytän autoa, joskin omat jalat vie aina kun se on mahdollista ja ratikkaa käytän julkisista itse asiassa melko usein. Työ, kauppareissut, harrastukset, sukulointi, iäkkäämpien omaisten kuskaaminen yms. ei vaan onnistu pyörällä taikka julkisilla.
Ohis, asun Helsingissä mutta en käy enää koskaan keskustassa ostoksilla. Syynä aggressiiviset rikolliset jotka tunkee saastasta kuppia naamaan kiinni. Muita epämiellyttävistä lieve"ilmiöistä" puhumattakaan.
Muistaakseni "Arde" Arhinmäki sanoi silloin kun se oli ministeri, että sitä kiellettiin ajamasta sporalla eli ratikalla eli raitiovaunulla.
Kansalaiset ei ole tunnettuja, eikä heillä ole niin suurta vaaraa tulla häirityiksi.