Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kesä kuivaa -asenteella vai käyttääkö lapset kuravaatteita myös kesän kosteina päivinä?

Vierailija
06.06.2020 |

Itse olen mennyt sillä linjalla, että ei haittaa vaikka vähän kastuukin, jos nyt ei ihan tosi kylmä ole. Mutta esim. kun lapsen kaveri haki äsken ulos, niin hänellä kyllä oli ihan kurarukkasia myöten kuravaatteet. Täällä sade siis juuri tauonnut ja 13 astetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaatamalla sataa, niin puetaan sadevaatteet. Minäkin puen. Mutta ei kesällä hanskoja.

Vierailija
2/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousualoitus näin kesän kynnyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin fiksu tyttö (9v) että ihan itse tajuaa laittaa kumpparit ja kurahousut kun menee vaikkapa metsään kävelemään sateen jälkeen. Ei tarvitse erikseen edes sanoa.

Vierailija
4/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kesällä tumpuloida kuravaatteisiin, ellei nyt kaatosade ja tosi kylmä (mutta silloin ei kyllä ulkoillakaan). Kumppareita käytetään, ja takiksi voi ottaa tuulitakin sijaan kuratakin, jos haluaa.

Vierailija
5/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kuivaa kyllä, meillä aika harvoin sateella ulkoillaan. Minä taidan kaikkineen käyttää sadetakkia enemmän kuin lapset kun joudun koiraa ulkoiluttamaan.

Vierailija
6/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lämpötilasta, lasten iästä, lasten lämmön säätelykyvystä ja ja siitä mitä tehdään.

13 astetta, kaatosade, helposti paleleva 4-6 v lapsi, joka ei ole liikkuvaisinta sorttia, vaan viihtyy kuravelliä tehden, niin kurahansaktkin ovat ihan jees juttu. samoin kurahanskat ovat jees, jos menevät pitkään heinikkoon, metksään yms. ( Punkit)

13 astetta, tihkusade, lapsi, jolla on lähes aina kuuma, liikkuu paljon, niin vaatetus voi olla hyvinkin kevyt. tuossa säässä voi ihan hyvin mennä uimapuvussa uimaan, uida pitkään ja hartaasti, syödä välillä eväitä ja sitten uida taas.

Vierailija
7/7 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi, hiekka- ja kuraleikkeihin kesällä uikkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi