Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kauan Lapsimessut ovat olleet olemassa? Kävin 5 vuotta sitten
26.04.2008 |
yhden ja ainoan kerran, eikä siltä käyntikerralta jäänyt oikein mitään mielenkiintoista mieleen.
Ovatko muuttuneet parempaan suuntaan? Miten kauan niitä on pidetty?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
esikoiseni oli pieni kun ekat lapsimessut oli kätilöpistolla siis koulun puolella
olen ollut kultturitalolla ja myyrmäkihallissakin lapsimessuilla
esikoiseni on nyt 19v
kyyllä siel on paljon tietoo raskaudesta eri sairaalat esittäytyy
imetysasiaa
pienten leluja ja vaatteita ruokajuttuja
ohjelmaa paljon lapsille ja aikuisille luentoja
kannattaa mennä jos vielä lapset pieniä