Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan Lapsimessut ovat olleet olemassa? Kävin 5 vuotta sitten

Vierailija
26.04.2008 |

yhden ja ainoan kerran, eikä siltä käyntikerralta jäänyt oikein mitään mielenkiintoista mieleen.



Ovatko muuttuneet parempaan suuntaan? Miten kauan niitä on pidetty?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiseni oli pieni kun ekat lapsimessut oli kätilöpistolla siis koulun puolella

olen ollut kultturitalolla ja myyrmäkihallissakin lapsimessuilla



esikoiseni on nyt 19v



kyyllä siel on paljon tietoo raskaudesta eri sairaalat esittäytyy

imetysasiaa

pienten leluja ja vaatteita ruokajuttuja

ohjelmaa paljon lapsille ja aikuisille luentoja



kannattaa mennä jos vielä lapset pieniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla