Epärehellinen puoliso ärsyttää
Mä en jaksa enää tuota ns. aviomiestäni. Kerta toisensa jälkeen valehtelee ja toimii mun selän takana isommissa ja pienemmissä asioissa. On kuitenkin niin tyhmä ja yksinkertainen, että jää aina kiinni. Tai en tiedä, jääkö aina, mutta usein kuitenkin.
On tekstailtu vieraiden naisten kanssa, lähennytty yhteistä perhetuttua niin pitkälle, että alusvaatteista viestitellään, aina junaillaan ja järjestellään asioita ja menoja etten muka sais tietää. Takana monta vuotta yhteistä taivalta; puoli vuotta sitten annoin ainoaksi ehdoksi yhteiselon jatkumiseksi että puoliso käy terapiassa. Tällä viikolla minulle on paljastunut, ettei puoliso ole terapiassa käynyt, vaikka niin on väittänyt. Kirjoittanut aina muka varaamansa ajat perheen kalenteriin ja kiertänyt ne ajat todellisuudessa kirpputoreja. Tällä viikolla olin myös illan pois kotoa, mies luuli että tulen vasta aamulla. Tullessani puoliso nukkui tooodella sikeästi alkoholille voimakkaasti haisten, hän oli siis kotona kahden alle 3-vuotiaan lapsemme kanssa.. Koko talven olemme eläneet toodella tiukasti, koska puoliso ei ole saanut työkkäristä rahaa lomautuksen jälkeen ruuhkan vuoksi. Minä olen maksanut aivan kaikki ja laskenut tosi tarkkaan, mihin on varaa ja stressannut myöhässä olevia laskuja. Tänään sain selville, että puoliso onkin saanut rahaa äidiltään ja pystynytkin esim maksamaan laskujaan ja itselleenkin jotain ostamaan. Tänään puoliso lähti pinemmän lapsemme kanssa äitinsä luo "viettämään kahdenkeskistä aikaa" kuopuksen kanssa. Äsken lapselle soittaessani kuulin, kuinka hänen etälapsensa remusi taustalla, ja äitinsä komensi "molempia lapsia istumaan". Silti hän väitti minulle, ettei paikalla ole muita kuin nuorin lapsemme.
Asiat ovat sinällään pieniä, mutta kun jatkuvasti huomaa toisen valehtelevan päin naamaa alkaa ärsyttää aika lailla..
Kommentit (2)
Ihan tosissaan, tosta ei hyvää seuraa...
annat kohdella itseäsi noin?