Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisia kokemuksia syrjähypyistä?

Vierailija
26.04.2008 |

Onko sellaisia? Takana pitkä ok suhde, lapsia ja kaikki ihan hyvin. Mieheni on mulle ensimmäinen, eikä suuria ongelmia ole, mitä nyt aika on vienyt tietyn latauksen pois. Nyt harrastusten kautta olen tustustunut viehättävään nuoreen mieheen (kihloissa) joka ehdottelee deittejä yms. Hakeako vähän piristystä vai jättääkö homma tähän.. Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta on liian kova

Vierailija
2/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti. (ex-mieheni) kokemuksesta tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaus on suuri. Jos tietäisin, että tästä ei koskaan jää kiinni, niin en turhia edes haikailis. Huoh.



Ap

Vierailija
4/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko sellaisia? Takana pitkä ok suhde, lapsia ja kaikki ihan hyvin. Mieheni on mulle ensimmäinen, eikä suuria ongelmia ole, mitä nyt aika on vienyt tietyn latauksen pois. Nyt harrastusten kautta olen tustustunut viehättävään nuoreen mieheen (kihloissa) joka ehdottelee deittejä yms. Hakeako vähän piristystä vai jättääkö homma tähän.. Kokemuksia?

Nyt " syrjähypyn" kanssa oltu jo 6 vuotta naimisissa ja 2 yhteistä lasta. Entisestä liitosta minulla on 2 lasta. Olen edelleen hyvin syvästi rakastunut nykyiseen mieheeni ja hän on minulle se " oikea" .

Aina ei valitettavasti se ensimmäinen " rakkaus" ole se oikea.

Vierailija
5/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tippua nollille" .

Vierailija
6/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" tippua nollille" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde mieheen enää koskaan ole entisensä. Se on se hinta mikä pitää olla valmis maksamaan.

Vierailija
8/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ollut esim. yhden yön suhteessa ja jatkanut vanhaa parisuhdetta niin kuin ei mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minulla on ollut 1 yhden yön syrjähyppy sekä yksi pari kuukautta kestänyt suhde. Avioliittomme jatkuu kuten ennenkin (eli huonohkosti...). Mieheni ei tiedä, mutta en tiedä arvaako tai aavistaako. Hän on sanonut ettei halua tietää joten kunnioitan hänen tahtoaan edes siinä...



Mieheni ei halua eroa vaikka olen siitä useita vuosia puhunut. Seksielämää meillä ei ole. Hän on hyvä isä lapsilleen ja arjen pyörittäminen sujuu meiltä hyvin, varmasti paremmin kuin jos asuisimme eri osoitteissa. En ole vain saanut aikaiseksi erota ja toisaalta tämä on toistaiseksi helpompaa ja ehkä lapsillekin parempi järjestely.

Vierailija
10/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko joku ollut esim. yhden yön suhteessa ja jatkanut vanhaa parisuhdetta niin kuin ei mitään?

Oli ihastuminen ja pientä touhuilua josta jäin kiinni, liitto jatkuu ennallaan, mies tietää että rakastan häntä, ja perhettä, josta en koskaan luopuisi vaikka kaipaankin välillä " säpinää" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosia salasuhde, hänkin tahollaan naimisissa. Pitää vaan osata pitää huoli ettei käry käy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi