Lue keskustelun säännöt.
anttila myi meikkejä 2 yhden hinnalla...ei se niin ollutkaan
06.02.2009 |
isot mainokset hyllyn reunalla eilen ja kassa nöytti normaalihintaa ripisiväristä 2 kpl- palautin toisen tietysti- turha mainostaa, jos se ei ole totta
Kommentit (3)
Jos oli niin olisit myyjälle näyttänyt myyjälle sitä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin ison mainoksen hyllun reunassa. Kassalla veloitettiin normaalisti ja (onneksi) kauniisti kysyin, että eikös tarjous ollutkaan 3 kahden hinnalla. Tarkemmin mainosta katsottuna, se olikin joku ihan muu juttu. Sain jonkun DVD:n jostain halvemmalla tms, kun ostin ne 3 meikkiä...
Pikkasen nolotti.
hinnalla mainos?
jos olit ko. mainosta niistä meikeistä mitä olit ostamassa, on liikkeen myytävä ne sinulle sillä hinnalla vaikka ko. mainos olisi jäänyt hyllynreunaan epähuomiossa.