Lue keskustelun säännöt.
ap taas
18.02.2009 |
Autoon menee liki 1000e kuussa ja minulla ei ole tähän sanomista koska rahat ovat HÄNEN.Näin on minulle sanottu.Joudun lainaamaan häneltä kun omani loppuu.
Kotona olen kahden lapsen kanssa.Omiin harrastuksiin menee 7e viikossa:).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
johonkin ketjuun ettei tänne tule kymmeniä aloituksia jotka olisi tarkoitettu muualle...