Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on mielestäsi hyviä Oriflamen tuotteita??

Vierailija
06.02.2009 |

Mietin tässä tilatako mitään ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi voimakkaasti hajustettuja kaikki voiteet. Peitepuikkoa kaverilta tilailen, se on ainoa.

Vierailija
2/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös monet muut tuotteet.Meikkivoide sekä meikin alusvoide..onhan näitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samalla antiperspirantti. Sinisessä tuubissa.

Vierailija
4/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin just 150 eurolla

Vierailija
5/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita ja vielä tykkään niistä. Puhdistusmaito on hyvä, samoin rasvat.

Vierailija
6/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikinlausvoide on myös ihmevoide- nuorentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin jotain 40v.?? Itellä ikää vielä alle kolkyt ;)



ap



Niin ja kiitti hyvistä vinkeistä. Mietin kans sitä mitä-lie mehiläisvaha monitoimivoidetta, nyt tarjouksessa 5,90e. Se vaaleanpunainen purkki. Vähän kokeilin sitä edustajalta huuliin ja tunnusti ihan kivalta.

Vierailija
8/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö helpompaa ole vaan suihkauttaa perinteisesti kunnolla hiuslakkaa etusormen päähän ja sivaltaa lakka siitä sormella kulmiin? Pelkkää säästöä ja kestää hienosti. Käytän hiuslakkana Sebastianin Shaper Plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pysyy koko illan.

Vierailija
10/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit se on vähän eri juttu. Mulla tosin on niin tummat kulmat, etten tarvitse niihin lisäväriä vaan vain pinsetit, joiden avulla pidän muodon kurissa ja viimeistelen sit lakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi koko ajan mennä värjäileen

Vierailija
12/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meille muille se on oikeesti hyvä.Aattelin itekki aluksi et se on ihan huuhaata.Aattelin testata ja totesin sen ihan huipuksi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kulmakarvageeli pitää sit varmaan itelläki testata, mulla on meinaan ihan vaaleanhaaleat kulmakarvat ;)



ap

Vierailija
14/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olivat aikoinaan ainakin niin luonnonmukaisia tuotteita, että jopa meikkivoiteessa oli jossain muodossa koivista jotain... enpä einnyt vielä silloin olevan mm. kouvulle allerginen ja naama huusi meikkivoiteen laitettua hoosiannaa



tuttu valitellut vähän samaa, mutta olisko tuotteessa ollut sitruunaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tendercare oli kuin vaseliinia, huulet kuivuivat ihan korpulle:-/

Joten en voi suositella oman kokemukseni perusteella mitään tuotetta.

Vierailija
16/16 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli huulet rohtuneet melkein nenästä leukaan ja kahtena iltana kun sitä laitoin oli iho täysin kunnossa.

Ripsivärit karisee minulla silmien alle ja kajalkynäkin suttaa.

Vihreä jalkarasva on tosiaan hyvää ja sellanen duo luomiväri on ollut paljon käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän