Lue keskustelun säännöt.
ap taas
18.02.2009 |
joihin hänellä on elatusvelvollisuus!!
yritä nyt silti laittaa kommenttisi viestiketjuun klikkaamalla "vastaa tähän viestiin" äläkä "aloita uusi keskustelu"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Autoon menee siis lähes 1000e kuussa ja minulla ei ole sanomista koska rahat ovat HÄNEN, näin on minulle sanottu.
ap