Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan uus levy on silkkaa skeidaa. Ihan tusinaremputusta. Ja viiskymppinen muija laulaa " see my booty get down" ja " come on, boy" . Miksei kukaan sano sille...

Vierailija
26.04.2008 |

Keisarinnan uudet kledjut, jep-jep

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tykkään Madonnasta aivan helvetisti ja sen uus sinkku 4 min. on aivan loistava biisi!!! Onhan se upea nainen ikäisekseen, leikelty tai ei, I don`t care!

Vierailija
2/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua vielä 50-vuotiaana ruveta kutomaan sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on loistava kappale!

En ole jostain syystä koskaan tykännyt Madonnasta, siis hänen musiikistaan, erityisemmin, mutta nyt tää 4 minutes on kolahtanut minuun ja kovaa! Aina kun se tulee Voicelta, niin täytyy laittaa äänet lujemmalle.

Siinä biisissä on jotakin mikä vetoaa!

Tik tak tik tak tik tak...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi