Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rakkausruno... kirjoitin just :)
26.04.2008 |
Vanilja ja pippuri
Sinä olet vanilja, lempeä ja täyteläinen,
sitä on vain pakko saada lisää, eikä siihen kyllästy.
Se on sopivan väritön ja ajaton, mutta silti niin houkutteleva.
Minä olen pippuri, tulinen ja ärhäkkä.
sellainen mitä ei kannata ottaa kovin suurina annoksina,
sillä se polttelee kitalaessa vielä pitkään.
Mutta kun oivaltaa miten sitä pitää käyttää,
huomaa että sitä ilman mikään ei maistu miltään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa