Yli innokkaat vaatekaupan myyjät
Kävin tänään ostamassa itselleni kesä housut. Kun menin sovittamaan niin myyjä huuteli että onko sopivat ja tarvitseeko tuoda toista kokoa.
Voi luoja että ärsyttää
Kommentit (4)
Minä välttelen ihan suosiolla paikkoja, joissa joutuu kaikkein varmimmin kontaktiin asiakaspalvelijan kanssa. Etenkin pikkuliikkeet ovat tällaisia. Vaikka myyjä jättääkin apua tarvitsemattoman asiakkaan muuten rauhaan, niin on vähän kiusallista katsella vaatteita jopa ainoana asiakkaana, kun myyjä "töllöttää" kassan takana. Vähän isommissa (ketju)paikoissa sen sijaan on pitempi väli myyjiin ja lisäksi heillä on useammin huomio muissa tehtävissä tai asiakkaissa. Tykkään siis siitä, että tunnen oloni huomaamattomaksi.
Nyt saattavat olla vielä normaalia innokkaampia, kun asiakasmäärät ja myyntiluvut romahtaneet koronan vuoksi.
Käytän vain pieniä putiikkeja juuri palvelun vuoksi. Ja koska niistä saa vähän erilaisempaa, kuin ketjuliikkeistä.
Ja yleensä se huuto kajahtaa jo kun on vasta omat housut saanu riisuttua. Huutelet takas wttä ei hätää. Ja kun saat kaupan kledjut päälle ja nappi ei menekään kiinni, ni silloin se myyjä on jo jossain muualla