Lue keskustelun säännöt.
********Lumijokiset******
16.02.2009 |
Hei kaikille jotka asuvat lumijoella tai haaveilevet sinne muuttoa! Ollaan jonkin aikaa etsitty taloa lumijoelta sanokaapa hyviä ja huonoja puolia.
lähes kaikki sukulaiset ja tuttavat asuvat oulussa siellä ei ketään. Meillä on myös lapsia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla