Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin tyhmä kun en tajua tätä?

Vierailija
04.02.2009 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902049025530_uu.shtml



etenkään tätä kohtaa:

"Mutta jos tulkinta asiasta on muuttunut, niin toimitaan sitten sen mukaan ja myydään Siilinjärven asunto pois. En kuitenkaan haluaisi myydä kotiani pelkän byrokratian takia."



Katainen siis on sitä mieltä että jos on kirjoilla Espoossa ei voi enää omistaa asuntoa Siilinjärvellä? Onko se jotenkin laissa kiellettyä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri paikkakunnilla kuin missä vakituisesti asuvat/ovat kirjoilla.



Ylimääräistä rahaa vain haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katainen velottaa matkakulut tuolta Siilinjärveltä eikä Espoosta niin silloin hän huijaa, meitä veronmaksajia.

Vierailija
4/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirjoilla muualla saat about tonnin ylimääräistä per kuukausi, riippumatta siitä missä perhe asuu.

Vierailija
5/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa toistakin kämppää. Monella köyhemmälläkin on. Mutta onhan se tietysti inhottavaa, jos valtiolta ei enää tyhjän takia niin paljon tukea saakaan kuin ennen.

Vierailija
6/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataisen rouva yh-korotuksen lapsilisiin, jos isä on kirjoilla Siilinjärvellä ja perhe asuu Espoossa?



Ja jos Katainen kulkee eduskunnassa Espoosta eikä Siilinjärveltä... niin miksi hän saa kulukorvaukset niin kuin kulkisi Siilinjärveltä.



Tuollaiset väärinkäytökset pitäisi saada karsittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on kirjoilla Jossain Lapissa ja perhe asuu Hesan tienoilla, niin sai potkut ekaksi Kunnanvaltuusto kun ei asu pohjoisessa.



Ja nyt menettää sitten kulukorvauksetkin, ainakin toivon niin... kulut pitää maksaa sen mukaan kuin niitä on, eikä sen mukaan mitä satuilee niiden olevan

Vierailija
8/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpillistähän tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen siirtämään kirjat jonnekin muualle ja sitten hakemaan isoja korvauksia työmatkavähennyksinä ja kaikkina muina tukina mitä voi saada

Vierailija
10/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset toimittais noin me oltais tehty petos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto on aina pimeänä

Vierailija
12/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat toisaalle. Johan alkaa tuet ja vähennykset lisääntyä...

Tai miksei vaikka omien vanhempien luokse, kyllähän siellä hyvinkin tulee kerran kuussa vierailtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei näköjään ole merkitystä, mikä on tasapuolista ja oikeudenmukaista.

Vierailija
14/14 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran täytyy Jyrki-Boyn puolustukseksi sanoa, että kyllä toi on ollut "maan tapa" jo pitkään. Lähes kaikki maaseudulta eduskuntaan tulevat hankkivat "kakkosasunnon" Helsingistä ja nostelevat päivärahoja ja kulukorvauksia sen mukaan kuin asuisivat mahdollisimman pitkällä. Silloin tällöin joku sitten käräytetään ja sen jälkeen kaikki jatkuu niin kuin ennenkin. Juuri tästähän oli kyse 80-luvun alussa VäyrysPaavonkin kohdalla. Sillä oli perheineen iso luukku Kruununhaassa ja lapset oli koulussakin täällä. Sitten sillä oli pieni kesämökki (ns. jalasmökki) siellä Keminmaalla ja se oli virallisesti siellä kirjoilla ja nosteli kaikki tuet. Alhaistahan tuo on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi