Lue keskustelun säännöt.
Pistetäänkö tasan 3v päiväkodissa 1-3v vai 3-6v ryhmään?
25.04.2008 |
Lapsi menee päiväkotiin 3v synttäreiden jälkeisenä päivänä. Vielä ei tietoa ryhmästä. Lokakuussa synttärit.
Kommentit (5)
mutta usein riippuu päiväkodista ja sen tarpeista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...Näin ainakin meidän päiväkodissa.
riippuu muista lapsista.
Omat lapseni ovat aloittaneet seurakunnan kerhossa 3-vuotiaina, molemmat ryhmänsä nuorimpina. Esikoisella oli ihan hornaa, koska isommat lapset olivat mänttejä, kuopuksella superkivaa, koska muut lapset olivat loistavia!
Mun 2,5-v laitettiin 3-vuotiaiden ryhmään, koska alle 3-vuotiaiden ryhmään oli enemmän tulijoita.
Ja kun alkuun oli ryhmän nuorin ja uusin niin oli myös lellityin ;)