Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei se hävis se ketju siitä äidistä joka pelkäsi poikavauvaa!
Kommentit (4)
Harmi että poistettiin. En tosiaan ole mikään pervo, vaan pelkoni on, että mahdollisesti tuleva poikani on sellainen! Olen ehkä lukenut liikaa kaikenmaailman oidipuskomplekseista. Joskus on myös netissä tullut vastaan poikien kirjoittamia kamalia tekstejä äideistään. Olen yh, ja olen kuullut että silloin on vaara, että poika kiintyy liika äitiinsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hätää. anoppi myös oli yh eikä mun mies kovinkaan paljon äidistään välitä.. eli ei mitään normaalia suurempia tunteita oo äitiään kohtaan koskaan tuntenu
Alue: Aihe vapaa
ja siinä samassa ketju hävis. Sinänsä tylsää, koska mä esim kirjoitin ihan järkevän vastauksen.