Lue keskustelun säännöt.
Jep, huomenna siis töihin päiväkotiin.
16.03.2020 |
Sinne vaan pöpöjen pariin pyörimään. Ja Koronaepäilyjäkin jo on, siis pk-seudun päiväkodeissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No minä menen sairaalaan töihin tietäen, että meidän sairaalassa on jo henkilökunnassa koronatapaus. Jonkun nääkin työt on tehtävä.