Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep, huomenna siis töihin päiväkotiin.

Vierailija
16.03.2020 |

Sinne vaan pöpöjen pariin pyörimään. Ja Koronaepäilyjäkin jo on, siis pk-seudun päiväkodeissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä menen sairaalaan töihin tietäen, että meidän sairaalassa on jo henkilökunnassa koronatapaus. Jonkun nääkin työt on tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi